apa barang

Apa barang

Wednesday, April 21, 2010

Tyres michelin vs my licin

lagu sex pistol berkumandang di udara...kopi jantan yang di bancuh tak ku jamah pun

ronaldo sekinchan : botak dah tayar kereta gua .... siap nampak benang

aku : esok ko ke johorkan ... pergi tukar la tayar tu..

ronaldo sekinchan : nak tukar empat -empat tu mahal ...

aku : mana lebih mahal ...bil hospital ke bil tukar tayar ?

ronaldo sekinchan : yela yela .... gua tukar ,sebelum ke johor... err ko ada duit ?

aku: ceh ceh... terkena lagi



nota : bila la negara yang tercinta ni nak ada akta perubatan macam kat negara obama

5 comments:

sister_gem said...

haha..
*_*

mamai said...

tayar gua pun dah botak nie tolong tukarkan

HoneyBUZZin said...

baru tukar tayar :)

sharamli said...

saya ada tayar basikal je..hu3

alang said...

pakai je tayar tampal. Takpun tayar secondhand. hehe.