apa barang

Apa barang

Thursday, August 12, 2010

ada lurah belum dituruni,ada gunung belum didaki ,ada tanah belum diterokai

Ada lurah belum dituruni,ada gunung belum didaki ,ada tanah belum diterokai
Jika tidak percaya datanglah , ke bazar Ramadan di setiap seksyen di Shah Alam .









Nota: tolong pakai baju selengkapnya. Aku insan yang lemah...imanku senipis kulit bawang.... tolonglah sebulan tak lama... nak salahkan iblis dan syiatan telah di rantai

16 comments:

elly said...

Kat shah alam jugak yee...selalu pg bazar mana? Seksyen 13 ke? Selamat berpuasa

elly said...

Dah berjalan sepuluh gerai, berbuka dikedai.....jalan2 tgk yang dijual atau yang memebeli?? (kepochi plak)

Baby Tiger said...

huhuhu orang shah alam sexy ek?

Baby Tiger said...

huhuhu orang shah alam sexy ek?

MOFASAD said...

ngahahaha....

:P

seksi2 la best~

afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

adoiii aku pernah gi bazar shah alam tu besar wehhhh ... macam-macam ade... cuci mata pun bolehhh

Berd said...

orang bandar tu.

Nerzhul said...

bazar ramadhan bukanlah tempat keinsafan.

alvin takda umah harga 8juta said...

hehehehe...
hati kena tetapkan iman..
syaitan dan iblis dirantai..jiwa nya ada pd kita..kita tak penah sedar..

alvin takda umah harga 8juta said...

hehehehe...
hati kena tetapkan iman..
syaitan dan iblis dirantai..jiwa nya ada pd kita..kita tak penah sedar..

Robot Baik said...

lindung la lurah dan gunung itu drpd pancaran matahari.
haus pulak lurah dan gunung tu dek pancaran matahari dalam bulan puasa ni.

syahira ariff said...

tak payah la pergi bazar
haha

TUKANG KATA said...

gua ingat lu nak cite pasal pencemaran hutan..rupanya pencemaran akhlaq..

bagus betul perumpamaan! wa respek la mcm ni..

Mr Noble said...

masak kat rumah je :p

AINNZ ABIGGAILL said...

Hahaha entry nie cool!

pembaris said...

ada sorang pakcik pesan kat gua dulu..'tengok saja..pakai macam tu..pak imam pun tak tahan..'