apa barang

Apa barang

Friday, August 6, 2010

Apa Barang ?

masjid jamik raja tun uda,sec 16 Shah Alam penuh ,orang nak sembahyang, nak makan dan nak carik ubat kuat..... Aku juga sama seperti mereka membelasah sup campur daripada pak ji jawa yang jual di tepi jalan...

habis sembahyang menuju kereta... ada 13 mis kol ... siap sms... lokasi ? belum sempat gear kereta bertukar telefon berbunyi lagi..

sapa entah : kemana .., telefon tak angkat, lari pajak gantung ka ? (sah melayu berbunyi batu bera )

aku : aku ,sembahyang sial !!!!!

24 comments:

Mr Noble said...

haha! hampeh punya sapa entah

Mimie.Candy Cane said...

KO PATUT REPLY : "TEMPAT KO SEMBAHYANG JUMAAT PUKUL BERAPA?"

MOFASAD said...

aku sokong dengan soalan mimie 2. hahaha

BalqisShafiqa said...

laaa, gitu jadinya!!
x pegi solat laa pemanggil tu.
atoi!!!!

Nerzhul said...

dia terlupa hari jumaat kot...hahaha

Frodo Baggins said...

dia haid agaknya, tu x dapat g sembahyang jumaat.

Berd said...

lu pun salah. kenapa tak angkat semasa semayang?

Wanie-san said...

Hahaha
sapa la sapa entah tu..huhu

nurul hidayat zainal said...

baguh semayang jumaat

TUKANG KATA said...

aku rasa dia nyanyuk tuh..

(baik sangka tak hengatt)

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhh aku masa sembayang jumaat yang lepas lupa tutup handphone ... masa sembayang bunyi lah plak tak henti-henti... adohhhhh... ada apa hal dia calll waktu sembayang ni... adakah dia tak sembayang jumaat tu...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ko semayang jumaat ke ? keh3

PeNaRi LaUt said...

hahaha...mengong punyer sial...

::cdot the dot:: said...

alhamdulillah..

itu sangap tak pegi semayang jumaat ke???

intanurulfateha said...

hahaa mebi non-muslim kot ;D

alang said...

Bro. Sedap tak bihun sup kat situ? Gua pantang klau dengar bihun sup sedap2 nie.

Mr feckry said...

dah la tak sembahyang..pastu kacau orang

pakcik kordi said...

sempoi!

kulupSakah said...

kalu tak semayang pong coverline la sikit..bahalol!

piewahid said...

kantoi mantoi...

"Selamat menjalani ibadah puasa dgn sempurna. Semoga segala amalan dan doa diterima-Nya. Ampun maaf atas segala kesilapan & kesalahan"

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°
رمضان مبار… رمضان كريم… رمضان مبار…
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°

Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.

hellioz said...

gyahahahaah~

sembahyang ka?

EISENHOUR said...

dia risau ler tu.heu3

pembaris said...

Tiada panggilan sepenting panggilan Ilahi