apa barang

Apa barang

Thursday, August 5, 2010

Apa punya hadiah....?

Dari semalam ,perut aku meragam.. muntah dan ceret beret ... jamban menjadi tempat aku meluahkan perasaan sakit yang mendatang... Aku membeli air 100 plus dan aku campur garam secukup rasa ( kata sorang kawan boleh buat ubat sakit perut ),..tapi sakitnya tetapi sama... aku telefon mei9 ,minta dia temankan aku ke dmc@ sjmc... sambil menunggu kedatangan mei9, aku mencurah rasa kepada jamban kesayangan...
**********
*********

Mei9 datang bersama Cupcap.... kami ke sjmc di sec 20... doctor kata aku keracunan makanan.... setelah di tahan selama 4 jam dan di beri ubat aku dibenarkan balik (
aku yang nak balik ,kang kopak duit..tau la sjmc )

Kami sampai di rumah ,aku berharap sakit ni jangan sembuh cepat ,biar kedua-dua perempuan ni jaga aku, tiba -tiba cupcap bersuara merdu,serak basah


cupcap : sudah sakit baru nak cakap,makan taknak jaga.. Apa apa jadi sapa susah

aku : jangan risau
insurans nyawa dan rumah ini akan jadi milik cup...

tiba -tiba telapak tangan kanan Cupcap melekat di pipi aku...

cupcap : benda mancam ni pun nak begurau... awak tak fikir pasal orang sekeling pun


nota: jangan bergurau dengan perempuan terutama dekat puasa atau sedang datang bulan nasib kena pelempang kalau kena gantung atas siling apa macam








29 comments:

Zakir Lazarus said...

wanita lahirkan kasih sayang dengan lafaz dan ragam

lelaki menyerahkan kasih sayang dengan insuran...? hmmmm....

y@n@ M!B said...

100plus+haram = ubt skt prot?? baru tau..haha~ sahih ke nih..ngee~

sy pn suka lempang laki yg gurauannya agak kasar..muehehe~ =p

HonEyBuNNy said...

isk2...apakah jenis guraun ini>>haiya...nasib lom dtg bulan ag...ehheheheh

Mr Noble said...

pelempang tu maksudnya dia ambil berat :p

mae said...

lempang yang dimaksudkan ialah... lempang laju-laju atau sekadar lempang lemah gemalai?

Nerzhul said...

nasib kene pelempang. kalau kene terajang tang perut apa macam...

MOFASAD said...

kalau ko rasa duk s.alam.. dan teringin berkawan ngan aku. jom lah...

BalqisShafiqa said...

tu tandanya cup sayang.
simbolik kan kasih sayang dia.
hahahaha.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-MOFASAD -
SUNGAI BESAR PARIT BERAPA.SIMPANG LIMA,PEKET60,SUNGAI NIPAH, TEBUK MUFRAT,SUNGAI LIMAU,SUNGAI DORANI

beautiful_rose said...

wah...gurauan guna pelempang satu teknik yang paling lembut.apa kata tambahkan sedikit kemesraan dengan secebis sepakkan percuma.mungkin boleh hilangkan kesakitan perut itu =p

okay aku merapu....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-mae-
siminah siam tu manatau nak selo selo...birat bai aku di buatnya

Berd said...

ceh. setakat sentuhan manja pun nak kecoh. ni baru mat bunga.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Berd
KO SAJA JAKI KAT GUA

intan said...

hahaha
kamu dok shah alam ke..?
dkat je dgn rumah sy..
btw kalo yg kat seksyen 20 tu bukan sjmc..tp smc.. :)

amalina sahaja said...

kesian gilaa. haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

intan-
kpj daha ambik saja bubuh j..protes

Ries Lee said...

penampar sayang tu.
sakit tapi nikmat.
haha!

Robot Baik said...

kau kena peka dengan kitaran haid kaum hawa kalau nak buat lawak macam tu.
catit la kat kalendar.

Ery Farieha said...

kehkehkeh
kene lempang ka?
:P

Fakhrur Razi berkata said...

hahaha abis ilang brutal xd
tapi still macho la =)

mira ellyna said...

bkn datang bulan je..
time org tengah series jgn men2.. haha



YM a.k.a yahoo messenger tempat melepaskan nafsu di waktu malam tanpa mengira hari.

elmo blurb said...

kan best dah kene papp ! :D

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhhh sukanya ko kena plempongggg... hah gurau lagi... tapi kalau gurau cam ni tandanya sayang tau... kalau kena terajang baru tandanya benci...

tapi kalau ko kena gantung tu... tak tau lah nak kata

merahitujambu said...

th xpe..cari nahas!!hehe

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm, 100 plus + garam mmg utk dpt xtra kick ... also mmg buat perut boleh tergeliat.
Ms cup tersalah baca, camne 'kick' jadi 'slap or smack' pula ya? :)

hentakbelipat said...

kire kau ni hentam sekali due ke ape..mei9 nan cupcap...

syahira ariff said...

sweetnyer~
=D
inagt tu,insurans tak de la penting maner

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-hentakbelipat -

agama kata haram... mak aku suruh carik melayu.. aku kena patuh la kedua duanya...berkawan sampai ketua

ainz said...

Haiyak! Kan da kne sebijik..org tu tgh rsau2kan kamu,kamu bleh buat lawak plak..mmg ptt la kne..huhuhu..