apa barang

Apa barang

Monday, August 23, 2010

Han Jakuk...........puasa sampai tuhak

angah acil bepadah...

bila lagik handak bebinik
jurang pang ...amun bebinik hak dicarik...kalukok terhagak yg tuhak kinak....

amun tahagak yg tuhak imbah ham.....tuhuk pang ...bilang handak terpacol lantuhut...

bah....imbah ham,,,begegamat pang menjapai

jgn begamat banar angahnyak












nota:sidiang ne klu garing ranai amun wagas ilah patir pang

37 comments:

elly said...

Ko memang suka pening kan kepala aku....

elly said...

Masak lemak ok, masak tempoyak pun ok...

Mr feckry said...

lu pakai bahasa ape ni?1malaysia ke

elly said...

Tq...err..kalau aku sokong ko agak2 kau bengang tak??

Cik_daya said...

tak baper nak faham...
aper pun.. selamat berpuasa ..
salam ceria

citahrudin said...

kulaan lah nih

Nerzhul said...

ish...google translate pun pening kalo gini.

Kazaztan Team said...

translate please...

redNing said...

apo yg ko merepek ni wehh..pakcik gugel takleh translate nih

apik pehe said...

dok pehe aku ginih..gib up la..

pacifist said...

salam ziarah di bln penuh keberkatan.moga thn ini lbh baik dr thn sebelumnya.
-bahasa apa tu?

makdara TERDIVA said...

hidup banjar..eh! betul x??

¶A.K.I¶ said...

RASANYA....
AKU KOT YANG PEGI CERAMAH GAGASAN 1MALAYSIA...

tbe2 ko lak yg ekstrem!
tabikk!!!! hahaha

Ann said...

bahasa pe ni? sepatah haram pu n ak tak paham

syahira ariff said...

ini bahasa jawa ka?

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Ya la kan ... gila bukan hanya satu! :)
Tunggu tayangan akan datang jer ler!

Nem0 o0h Nem0 said...

aku pening la..haha

kakLuna said...

ummai...surahnya..

tapi aku kada faham

Robot Baik said...

tak faham bebenor loghat ko..

a kl citizen said...

hanya yang menulis je lah yang faham kan...

tengkorakemas said...

bahasa banjar ni..tapi tak paham he3

nadia said...

hahaha..
gne banjar kn?
duk sekinchan ek?
kat mne?
kg kat sekinchan ni..=)

nadia said...

hahaha..
gne banjar kn?
duk sekinchan ek?
kat mne?
kg kat sekinchan ni..=)

EISENHOUR said...

haha bhs apa nih.

cemomoi said...

posa ni, saboooo

nadia said...

ne reti cakap banjar...:)
nama je fmly banjar..
kat tali air tujuh...
windu nak balik kg...

katilpatah said...

bahasa apakah???

black_mel said...

erk..ssh nk paham..xde translation ker?

aleen adela akoo ^_* said...

tahniah,aku blur.

Faarihin said...

translate please.. tak paham deh.... hohoho..

Frodo Baggins said...

aaaaaaaaaaaaa ....
bahasa ibunda kita ke ni?
wa lupa. hahahha

alang said...

Apa hang meraban nie. Haram sepatah aku tak paham. Apapun, Selamat Berbuka. Perut gua dah berbunyi ringtone Nokia 3310 dah nie.

o kambeng hitam o said...

jadah apanye satu benda pun gua tak faham (-.-)

miya said...

sumpah habuk pun tarak faham
@_@

azieazah said...

Laaa.. lega. Rupanya awak ni Banjar yerrr...!

Kak Azie sukerrrr sbb Kak Azie dah lama nak belajar bahasa Banjar. I'm Banjarian, tapi tak pandai pun bersurah. Mak cakap banjar dgn ayah jer, anak2 tak pandai cakap..

huhuhu...
Awak kada bisa beranai.. > ni saya pandai ler..

ctmah said...

haha.mine also banjar..situation sama ngn kak azie.sikit2 je pandai.apa org cakap paham,tp nak menyampuk xreti.hihi

EDDYLEBS said...

Banjar....tak jauh dari bahasa Brunei-Kedayan rupanya...hampir sama...