apa barang

Apa barang

Sunday, November 28, 2010

terkunci dalam sensara

dalam 2 bulan ni gua sebok  pindah opis dan rumah.. angkut slow slow dan plan plan.agh mungkin gua jenis slow dan plan plan punya mamat... Bila gua mau pindah ,mei9,chupcap dan Nina kelly Man buat buat sebok membantu.,tolong angkat barang barang yang diaorang boleh angkat.. jadi gua pun benarkan la.. apa barang kita angkat sama.. bukan senang nak tengok perempun berkerut muka angkat almari.. gua jadi penonton setia

sedang proses mengangkat barang barang ..tiba tiba meja computer art right..terlepas dan menghempap kaki Nina..maka dengan lagak seperti hero filam melayu..gua tekan wajah risau..sebaik  mungkin


Dengan kekuatan lelaki yng dah biasa tengok kat tv tu..gua angkat nina ke tempat kosong sambil .bila chupcap letakkan bantal dn mei9 sedia dengan kit kecemasannya gua letak Nina kelly Man yang lampong macam orang puasa sebulan kebawah...

" jauh dari perut...tak mati punya .." kata gua menenangkan mei9 yang nampak risau

" helmy , Nina cedera ni..." mei9 buat muka tempoyak ,sambil menuang minyak ke kaki  Nina..

" orang dah cakap..hati ..hati ...tak mau dengar..nasib baik ibu jari je yang luka" gua tunjuk simpati yang tinggi pada Nina

" Nina tengah sakit tu ,awak ..cuba la .. sirus sikit " Cupcap si amoi siam bersuara ala ala saloma..marah manja

" jika ya ..pun tak bagi helmy  ke jepun ..jangan la sampai cederakan diri...  ya la Helmy bawk ketiga tiga sekali.." kata gua sambil senyum..

mei9 dan cupcap diam ..Nina bangun setelah ibu jari di balut... nak ke pergi clinic ,kata mei9 dan Nina..
mereka bertiga turun dari opis dan guna satu kereta ..pergi clinic

tiba tiba gua baru terperasan.. Gua kena kunci dari luar .. alamk lapo ni.. satu ibu jari terluka ..semua orang marahkan gua....

nota:
jangan manjakan sangat dengan orang perempuan ni...semenjak dua menjak ni gua tengok Mei9 dah makin okey dengan Nina .. di tambah pulak sokongan dari  siam.. nak kena kumpul duit..nak kawen gak 

55 comments:

Cik Gallus Gallus said...

ala..ala.. kesian

ciK mOt ©™ said...

hahaha, ampeh tul lu ni...ada hati tu nak angkut ketiga2nya sekali...

bistu mang tak jadi ke p jepun ni...
arghhh rugilah gitu...

ckLah@xiiinam said...

Ni dah dapat buka ke belum yang terkunci tu? Atau masih terkurung dan sengsara?

Haha...

Cempaka R.Minta said...

hii
jaga la orang permpuan elok elok kan cedera tu

puteri said...

ha.ha

piewahid said...

jgn meraung sudah. terkunci mcmanapun, macho kena kontrol...

sz | m.s.s said...

hahaha...
sekarang minimum duit hantaran rm10k tau helmy..
sila kali 3... :))

iQaChumel said...

meh try jampi serampah iqa.
hahahah...konpem dapat. =D

ahsfantasy24 said...

adeh sakitny..
huhu biasela,

pmpuan kn sinonim ngan'manja'..
hehehe..

Abd Razak said...

Mahu kebuluran tu kalau kemarahan mereka berlanjutan...

♥ shiMawar ♥ said...

haha..siap kena kunci..ko makan hati, sudah le.. :D

wa..nk gi Jepun ke..? bes2.. :)

ainz said...

marah-marah manje...hehehehe...

makdara TERdiva said...

wah! dh mcm madu 3 plak..

:)

best x kena kurung?? thehehe

Dilema Si Tangan Basah said...

berkunjung di sini. i flw u :)

adrinaqamarina said...

kenapa tak cakap kat rina jugak, boley rina tolong3 angkat barang jugak, tak gitu bro? hehe

Ayuni said...

salam ziarah
follow kamu
:)

echah mashuri said...

tula pasal ..sapa suh pmpuan buat keje..lau diaorg bersatu..andalah jadi mangsa,.xmemasal kene kunci pntu..ahaha

PinQib said...

memang orng pompuan kena dimanjankannnnn..
><

azieazah said...

Selagi HELMI belum kahwin, selagi itulah ramai yang akan cedera..

atau sengaja mencederakan diri sendiri.
hehehehe

al-lavendari said...

lain kali simpan stok meggi banyak2 dengan air mineral.

JULIET bukan namaku said...

gEDIK

ieda said...

wanita itu adalah ratu dihati lelaki ... kalau x der wanita lelaki x leh buat kerja ..
sokong tak ?? u better sokong !!
hahahah
akak follow awak lahhh :)

DDrfauziah said...

Aslmkm Helmy.
Seperti meredah mara mencari bala jer!
TAZKIRAH MAMA dibawah :)
Sayang menyayangi tuntutan agama! Kalau udah kawen pula dituntut supaya bertanggung-jawap, adil & saksama!
BERTANGGUNG-JAWAP: cukup & sempurna makan, pakai & kasih sayang.
ADIL: sama rata sama rasa & Mizan!
SAKSAMA: Tiada yang teraniaya.
Berat tu. Ya kan!

kinN~ said...

ololo keshian nye..

miya said...

bro, biar benarrrrrr?

fara said...

alamaks! tak sabo nak anta nina ke klinik smpi lupe bwk kunci ek..
hehe ;)

Semarak Api said...

hahah..lawak..
eh,org laki ble ke akd nikad sebut name 3-3 org skali.jimat.buat 1 mjls akd jek.bole ke ek?ttb tpkir plak..

Luffy said...

trkurung dari dalam lg 10sion kot dari trkunci dari dalam n kite kt luar...

~NieZa~ said...

time bt entri ni tngah trkurung ddlm 2 ka???..
hihi..
smoga brjaya mloloskn diri
(^_^)v

Kazaztan Team said...

3 sekali kah...hebat...

Cikli said...

macam madu 3 kakakah

-MsGoodNite- said...

bila lu ckp jgn manjakan org pompuan, gua jadi sikit marah. Lu belum kawin boleh la lu ckp, dah kawin kang..asik mengendong bini aje la.. keh keh keh!

P.E.C.A.H.R.U.Y.U.N.G said...

terkurung dalam sengsara..sesuai jd tajuk novel ni..

dirty milk said...

pelan pelan boss

cemomoi said...

heee ko ikut ilmu p.ramlee ke nih?

Mieza vs Rory said...

Meh aku lanje roti banjir

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

'gua tekan wajah risau..sebaik mungkin'

hahaha.. lakunan terbaik tu...




p/s: jika ada kelapangan sila buat tag yang telah gua tag kan kepada anda.. ekekeke..

Pistachio said...

tendang je lah pintu tu macam mamat2 macho dlm tv.. xtgk tv part tendang pintu plaks ke? keh keh keh!

Nerzhul said...

talipon la sesape suruh antor nasik. hahahaha!!!

Pena Jiwa said...

hahaha...apsal tak call bomba???

cik fiza said...

salam.. kalo free jemput ada ke blog sy ada tag :)

little ain said...

hahahaha bagus la kalo dah baik baik. boleh buat geng tu :)

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Jangan tunggu lama-lama nanti di kebas orang.... adoiiii ko kunci pintu adooiiii madu itu manis tapi bagi pompuan pahit ditelan.... lantak lahhh diorangkan asalkan ko bahagia

BENA said...

hahaha . dieorang kenakan ko lah tu kunci dr lua . wahhhh ko nak kawen dua terus la ni ? WOW ! hahahaa~

tia said...

arghh! nak kawen jugakk!
grr!

alinac lover said...

hahhaha

luka teruk ke

BeJeRd In-Da HoUsE said...

naik 3skali bro...baru rare..

gadisBunga said...

ada hati! hahaha

makcikkantin said...

1. alangkah tak gentlemannya menengok je org pompuan buat keje.
2. saya baca entry ni pon agak2 'slow' motion....cam slow loris.
3. nampaknya kena baca n3 n3 sebelumnya utk kenal si brutal nih. masa tak cukup panjang..ada masa saya tadarus

Mi Ss KaLeKaLe said...

eh , dia yang salah tak amek kunci , salahkn pmpuan plak ! haha

btw , tengs komen kt blog sy .

mie said...

hanyalah dugaan..
heheheeee

biskut said...

balik dari Jepun bawa pengantin sama ok..haha

melle. said...

kesian kot, hi

aidillah HAIMI said...

hahaha kesian nya. ^_^

pdotellwhy said...

hoho..gile kejam..