apa barang

Apa barang

Monday, December 27, 2010

KulupSakahThe Legend 37 tahun



kulupsakah..disini

nota : dulu semasa menetang Malayan Union .kita berarak dan berdemo... barulah kita dapat negara kita sekarang...tak salah berarak dan berdemo..tak percaya baca perlembagaan negara kita

33 comments:

alien said...

sempoi

kucingorengemok said...

takut kena sembur gas pemedih mata

makdara TERdiva said...

teringat kisah REFORMASI dulu..kempen kat housemate suruh pergi..tp MDT sibuk g dating..haha!

sepet said...

bawak budak?? ish2 .. bahye sungguh.

Abd Razak said...

Sekarang dah jadi salah lak kan!

AKUOKU said...
This comment has been removed by the author.
AKUOKU said...

sepet,
bahaya? ada ramai polis kat situ mestilah aman dan terjamin keselamatan.... budak tu anak kami... kalau pi sure heboh tak bahaya ke?

isteri ks

kakcik said...

Kulup Sakah bapa yang hebat!

kulupSakah said...

lebih bahaya kalau mendedahkan anak kita dengan rasuah, penyelewengan, seks bebas dan kesalahan moral yg dilakukan oleh mereka yang nampak macam mulia

Mak Su said...

lena jer anak kecik orang tu ek

Nerzhul said...

grats kulupsakah.

kakchik@ella said...

secara aman pe slhnya, kan. mmg tk salah.

IMANSHAH said...

aku join tahun 98, masa tu matrik uia lembah pantai..masjid ar rahman UM

Aqilah Nur said...

menarik!

Fida Faizal said...

gagah nya benteng :)

Fida Faizal said...

gagah nya benteng :)

dotblogspotdotkom said...

berarak?... orang kita lebih suka minum arak.....

Cempaka R.Minta said...

uncel kulup mamang best

luahfikiran said...

SALAM,
APA HAL BAWA BUDAK KECIK TU?

gadisBunga said...

saya dah tau pasal bende tu (demonstrasi). tapi malas nak komen lelebih.

malas nak fikir pasal politik.

puteri said...

mandi air ramai2 bila disembur air!!
tapi kalo gas pemedih mata tu xleh la..
semburkan balik dekat yang duk sembur tu boleh tak?
geram pulak, wlwpun xpenah berdemo.
tp mnyokong demo!

Pena Marhaen said...

kulupsakah legenda perjuangan tegar jiwa-jiwa merdeka!!

miya said...

rindu pulak nak berkawad *tade kaitan

aleen aiden said...

hahah,kawad senyap ke cek miya?

Mohamadazhan hjDesa said...

pedih mata adat demo, pedih hati adat berjuang ;)

Semarak Api said...

ni berdemo sbb ape plak ek?adoihh..ktggln plak aku.bc paper mst sll skip kalo cter psl politik.hehe

kulup sakah cool!

bujal X said...

teringin nak berdemonstrasi tapi mak tak bagi.

echah mashuri said...

semangat tu penting...

whitecappuccino said...

salam..siap bawak anak lagi tu..

Irwan said...

adusss...gambar yang sungguh epik....meremang bulu lengan guaa...

kulup memang gila dalam gila

Irwan said...

brutal, wa curik gambar ni, dan letak di sini:

http://aderberani.blogspot.com/2010/12/kulup-sakah-memang-gila-dalam-gila.html

gedek! said...

B-L-O-O-D !

mamai said...

memang tak salah tu pasal la dia orang nak cari salah berbaris panjang tu baju biru