apa barang

Apa barang

Friday, December 3, 2010

Manis Masa Bercinta ..Awak tauuu

Sedang gua bersantai riang.sambil  minum segelas nestum.Menikmati keindahan alam,ciptaan tuhan
telefon berbunyi memecah angan angan tak sudah gua.

gua :ya..salam

mei 9 : masa pergi giant ,mei jatuh longkang ... sakit

gua : ni kat mana ?

mei9 : kat rumah dah, helmy dengar tak...orang jatuh longkang..sakit

gua : habis , nak buat macam mana jatuh longkang ,memang sakit..

mei9 : helmy.., tak paham la..hiss

gua :  awak ni ,dah tau kaki tu pendik ,langkah tak panjang .. ni longkang ke bodoh atau Mei ,yang kurang cerdik ?


mei9 : toooot toooot ( putuskan talian )


 Bila talian putus gua sambung sesi  memandang kecantikan alam semesta dan menikmati minum petang ..yang sepi

telefon berbunyi lagi

Gua :  haa...salam

wati :  G ,tadi mei9 ada cerita tak dia jatuh longkang...

Gua : ada ..ada ..Wati..,kenapa pulak ..?

wati :  engkau ni pun satu ,G.. mei9 tu bagi tau dia nak , di ambil berat je...

Gua : habis ko nak aku buat apa ..nak aku sepak longkang ...

wati : susah cakap ngan engkau ni  G..

Gua : susah tak payah cakap... ok lah... ( gua matikan putuskan line dengan lincah sambil minum nestum

selang 15 detik kata indonnya ..telefon berbunyi lagi

Gua : salam ..salam... ya  aku nii

Indra :  mei9 tu jatuh longkang..napa ko cakap kasar kasar..ambik la berat sikit

Gua : Apa kata hang ,bawak cangkul ,,ke atau kapal korek .. pegi pecah longakng .pastu maki laongakng depan mei9 tu... ( gua putuskan line dan matikan pone... karang ada pulak yb yang telefon ..maklumlah orang cantik jatuh longkang )




Nota:
       kalau tersepak batu,marah awek yang sepak batu tu..perempuan ni start  di didik sebelum kawen lagi... err gua belum kawen lah apa ni,, nii








71 comments:

ciK mOt ©™ said...

aler...nak bermanja sikit pun tak bleh...ishhh awak niii.... :p

bujal X said...

sekurang-kurangnya pamerkan sedikit kerisauan.biar palsu kerana banyak wanita suka begitu.kemudian kamu boleh sambung sesi menestum kamu dengan aman.

haha~

liyana said...

tah nye..nk mnje sikit pun xleh. huh!
(tetibe nk emo..lalala) :D

-HanaMichi- said...

hahaha.. lu ni la...

miloais said...

kesian mei...

bro... dia nak manja2 ngan bro lah tu...
sampai hati buat dia camtu
iols rasa.. walopon dia dah ok... tapi dia tetap jugak sakit... sakit hati

hiks

peGuaM_BiSaYa said...

owwwwwwwhh bijak2 i like....ngngeenge.. tp hati2 kang dy sepak lu pla :)

adrinaqamarina said...

kalau kat rumah pon, kalau balik rumah menangis sebab jatuh basikal.

abah mst akan cakap, abes tu nak abah buat apa? pukul basikal tu? haha

alien said...

agagaga~

nnti ko usulkan kat kerajaan agar buat longkang jauh2 dari kawasan tumpuan org ramai

Biela Sapine said...

nak bermanja manja lah tuu.. haha

kakcik said...

Bukan berat sangat pun setakat nak kata 'alaaa... kesiannyeee...' ;-)

Mr feckry said...

stedi la lu

Pistachio said...

benda kecik je ni bhai~ klu gadis jatuh longkang lu layan ikut mood dia, nangis2 berhingus-hingusan kt tepon dlm seminit dua!

smp minah tuh pn konpius sape yg jatuh longkang sbnr nye.. nnt dia tak kecoh2 mnta belas kasihan sbb lu lg belas kasihan..

amaran: lakonan jgn menampakkan gay.

Nerzhul said...

lu memang brutal!!

Emira Darmia said...

ape la u ni...i tau u brutal tp ada gak cara nk tunjuk yg u care walaupun u brutal..ada cara nk memanjakan walaupun u brutal...adoyai...sian la awek

Abd Razak said...

Waduh...brutal sangat jawapang awak tu!

cemomoi said...

heee melentur buluh biar dari rebunggg... meletur bini biar dari awekkkkk

*diera* said...

kesimpulan: nestum tu sedap.. huhuh tak tau nak kata apa... muahahhhaa

masnurain said...

respon awak sgt syahdu la..
die nk awak amek berat la tu..
klu xnk pon,awak acah2 je mcm amek berat haa..
(:
nice entry actually!
teehee..~~

Puteri Iqa Izyan said...

ahhhh..gila kejam lu.

tia said...

pesen tak reti manjekan gf betul!

kucingorengemok said...

jangan sampai ko tak kawin terus, bro, hehe

sarah wani said...

kesian gf dye
hihihi

KhairulMarhaen said...

sebagai lelaki kta kena jaga ego bro...hahaha..lu mmg brutal!!

NaNaRuZaNa said...

xpe...boifren..tunang dan skang husband saye pon camtu gak..jangan nak tanamkan sikap ngade2 sebab itu salah sendre...hahaha...

PinQib said...

wah. habis semua dia pi cerita. hehe

pompuan...


Baby untuk dibeli!
Kita dan BABI!

Wahida Nasution Thakhrim said...

dia nak minta simpati.. ambil berat la sikit.. tapi yang tak boleh tahan dengan semua orang dia nak cerita.. ha3

mimizuzuhaha said...

tulah len kali jalan leklok..kan dah jatuh haha

therosputih said...

setuju ngan semomoi
melentur bini biarlah dari awek...hehehe...

roeza said...

hahahaa mmg brutal..

ahsfantasy24 said...

oit..!
ish2 kamu nei,

cean mei, sbark mei..hehe

CGG said...

BRO..
CEPAT2 KAWEN..
TI KALO WIFE SEPAK BATU...JGN MARAH DIA EH

zarifahmr said...

salah kan batu, salah kan..

ifah said...

uittt. ni blm kawen, kalau dh kawen, bini jatuh longkang pun dia tibai gelak agak nye.

adehhh

Panglima Muda said...

salam, nak jenguk sikit

Frodo Baggins said...

baru caaarrrrrraaaa
terserlah berkhidmat utk memimpin
keh3x ... sayangkan awek, brutal2kan

mirachantek said...

adeh.. rasanya mei tu nak perhatian ko je, ko console la cakap alaa kesian mei. lain kali hati-hati..
isk. kau nih
baru berbunga sikit hati mei tuh

Mi Ss KaLeKaLe said...

kerek gila ko ek ! tp biasa la laki .. EGO !

HonEyBuNNy said...

amoiii....nak manja2 pun xleh noh...huwawwawa

cikpia said...

aku setuju!!!!! walaupun aku pompuan tapi aku rasa pompuan perlu belajar berdikari.....

baru jatuh longkang dah merengek2, kang nak beranak camner......???

ha ha, tetiba tercakap pandai lak! jadi kat aku mau meraung gak..... =)

Cik Gallus Gallus said...

bro,
den nak gelak je..
adoiii..betul jgk tindakan bro tu..perempuan perlu diajar before kawin..

kakchik@ella said...

prihatin tidak .. perhati jauh sekali. Haiyo !! Hehe ..

Semarak Api said...

baek tpn tny kabar..ntah2 jtuh longkang besa..sakit tuu..huhu..

::..Dia daYa..:: said...

perempuan kekdang nak bermanja jew

noor said...

biaa ler pompuan nk perhatian
nk manja2 gitu
pampers ....hihihih

beautiful_rose said...

hikhikhik alolo....manjanya mei9 tuh =p

IMANSHAH said...

kalau aku jadi mei, aku dah carik IMANSHAH..haha

sorry gurau kasau

sz | m.s.s said...

hahaha..
sibbaik laki hakakk mmg spesis awak lerrr bs...

Tomato Gurl's Life said...

xromantik la..huhu

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak entry+komen :)

Cempaka R.Minta said...

hi
kejam

azieazah said...

Kalu I jadi awek U, memang I suruh U sepak balik longkang tuh...!

Cikli said...

hahaaha... orang brutal minum nestum...

mae said...

lame tak komen kat sini...dulu pengkomennye tak ramai...skang ni kene scroll 3 saat baru keluar ruang komen ngkau ni...eh! ape cerite tadi..?

pembaris said...

kalau orang jatuh longkang aku tak marah..cuma gelak saja

BENA said...

pehhhhhhhhhhhhhh hati batu gile lu nih ! hehehehe


ehem2! ko patut tanye la . sakit ke. teruk ke. ni ko bantai gtu lak .


apa daaaaaaaaaaaa~ hehehe~

mamai said...

jgn manis sgt nanti kena kencing manis

anyss said...

Salam,
Sib baik tak de siaran langsung diulas Karam sigh Walia hu hu hu ---> cian longkang tu


Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

Sutera_suci said...

Ade pakwe macam ni memang nak kena banyak bersabar.

Tapi ade awek macam ni lagi banyak kena bersabar. Kat semua orang dia ngadu..

Hiks. chenta2

elly said...

Awak memang macam tu

cryclown said...

jgn ad HP..tak susah..

zia said...

-->call mei..suruh cari orang lain..hehehe

luahfikiran said...

SALAM,
ITULAH REALITI HIDUP ! MASA BERCINTA, SAYANG HABIS, JAGA HABIS. BILA DAH KAHWIN, LAIN PULAK CERITANYA. KISAH YG DICERITAKAN OLEH BRUTALSOLO INI ADA KEBENARANNYA. TAPI TAK SEMUALAH ORANG MACAM TU. KITA KENA LIHAT PASANGAN YG BERJAYA. BERPISAH BILA MATI SAJE. APA RAHSIA MEREKA AGAKNYA?

tuyuk said...

yeha!

-MsGoodNite- said...

Peh! Manja giler makwe lu... tp gua tau, itu yg lu suka tuh... kah kah kah!

Dinas Aldi said...

bagus. x payah dimanja2kan. jatuh longkang je, bukan jatuh gaung.

si gadis selesa said...

ha ha ha!

Anonymous said...

hahahha...cian si gadis...lu brutal bro.

miya said...

heshhh. rendang tu sedap sangat ohh!

aidillah HAIMI said...

kesian cik akak tu. ^_^

StingRay said...

Jangan sampai dia mengadu kat lelaki lain sudahhh....

hahaha..

puteri said...

bro mmg brutal lah :P
hati tu xde bunga ke :P

pdotellwhy said...

haha..stedy bro..tak yah penat2 nk g changkul longkang tu..