apa barang

Apa barang

Thursday, January 6, 2011

Berbogel dan seni pada pandangan sharon Yue....

Sharon Yue ( nama sebenar tapi gua pusing pusing sikit )

saja -saja gua pilih waktu hampir maghrib ,bila gua menerima ajakan  Sharone,untuk makan di pantai jeram..seperti yang di janjikan  sharon yue.. tiba...selesai memilih meja.dan memesan air ..gua dan Sharon berjalan ketempat memilih ikan dan hasil laut...
"awak ..pilih ikan senangin dan kembong dan tambah la apa apa - ,aku nak  sembahyang magrib  " sambil gua menujuk mengunakan bibir yang agak tebal kearah surau yang disediakan..
"ok ok.".. kata sharon yue ..sambil  menolak gua di bahu menuruh cepat selesaikan apa yang patut..

selesai sembahyang ..gua kemeja makan .. dan duduk berdepan sharon yue...

" i belanja ,hari ni tau..." kata sharon ..yue sambil membetulkan baju hitam tak berlengannya

" ok...sharon ,belanja .., ada apa sebok sebok telpone nak jumpa ni ? " kata gua ,sambil mata gua tak bergerak..menikmati keindahan

"i ..dapat tawaran..dari utuk jadi model bikini,,, di U.S sana,,, .. " katanya tersenyum

" aik... orang di U,S ,,dah tak mau berbogel ke... kerja melukis ..awak tak ok ke ?? kata gua saja bertanya ,

" i... di pilih ,jadi model bikini..utuk pasaran etnik etnik asia ,yang menetap kat sana" sahron yue.bercakap sambil memandang wajah tak kemas gua..

" jadi model biasa biasa ..dan melukis macam selalu ..tak ok ke..? risau juga pada amoi ,sekor ni..jika bukan kerana dia kawan mei9 sudah lama gua tekan ayat..cantik maa

" Berbogel juga seni,,, pakai bikini saja ,,, bukan semua... U pun teringin tengok i ,pakai bikini ..." ujarnya tersenyum senang

"Nak juga"  kata gua ,sambil menelan airlirur yang ada di kerongkong


nota : bila ditanya oleh perempuan cantik begitu ,,gua perlu jujur..sungguh

brutalsolo : ahh memang hang gatal..
gua : mana ada..mana ada

44 comments:

apezs shah said...

haha gilerh laa... model bikini.. ermm...;)

Nur Misnan said...

hehehehe... teringat kes nih
macam ceta mr. bean..
sedang melukis tengok depan
perempuan tak pakai baju.. hu3

Cikli said...

nasib baik lu dah sembahyang maghrib dulu....kalau tak mahu kena mandi...hahaha

manna_salwa said...

err..

mae said...

gua ingat hujung taun je ade offer....

JIJI YU said...

dah terbayang bayang kan ke..ehhe

therosputih said...

sejujurnya, lu mmg jujur...

Enh Ear said...

errkkkk.... mmmm... hahaha..
u so honest...
sapa tak nak tgk kan.. hebat lah, lu bro... hihihi

Pena Marhaen said...

kalau aku di tempat kau pun aku akan jawab begitu bro..kejujuran tu kan penting!!hehehe

little ain said...

huuuu

ajim said...

ko tanya la model swimming trunk xde kosong ke?leh ko folow..kn?kn?

Abd Razak said...

Aduhai...

.sweet-ants. said...

amboi2...
laju je stuju ye..

echah mashuri said...

seniii..erkkk

shamsiah shamsuddin said...

kadang2 perlu gak tak jujur walaupun jujur tu bagus..

cikpepel said...

amat jujur.

azieazah said...

Mengaku gatal dan terliur lebih baik dari tunduk cam berat serban di kepala, tapi pantang lepa, dia terkam dulu.!

Faaein Himura said...

hahaha.. lelaki memang gatal...

Isa said...

"sambil mata gua tak bergerak..menikmati keindahan"

Tak bleh blah bro...

Kazaztan Team said...

berbohong tu amalan shaiton...

Niz said...

jujur la sangat! Haha

Kuasai minda said...

Jujur...jangan tak jujur...

Nerzhul said...

maknanyo lu straight...kalo lu jawab taknak tengok susah jugak tu...

cik fiza said...

jujurnye..
hehehe lelaki mmg normal begitu..

roeza said...

haahhhaaa....
jujur la tu?:p

zul said...

banggakan Asia!!!

pembaris said...

portfolio dia ada...??hehe..

-HanaMichi- said...

letak gambo sini.,leh share pendidikan seni sama2...teeheee

Emira Darmia said...

dasar lelaki

TUKANG KATA said...

senilah sangat.haha

elly said...

dah baik demam terus miang...

Afzainizam said...

,=====,o00o Pon..Ponn..Ponn
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hamboiiiii gataiii nooo.... hang tang bikini suka ya... yupppp naluri lelaki mmg gitewww....

apapun ko dah sembahyang magrib bagus lahhh tuuuu....

puteri said...

haha..
tolonglah

Rebelle said...

hot! tu je mampu cakap..
teehehehe~

Al said...

awak dan aku??

aplikasi baru, dn sdikit janggal

Aby said...

ahh memang hang gatal..
haha
bener tuh sob

HoneyBUZZin said...

haha...

fara said...

brutalsolo jeles ngan guaa la tu.
muahaha ;P

Cik Mieyrarif said...

adehh.tibe tibe termiang

luahfikiran said...

SALAM,
PAKAI BIKINI ADALAH SENI ? KALAU TAK PAKAI APA2 , MASIH SENI ATAU TK SENI?

Ain Zulaikha said...

adushhhhh xnk la jd model klau cmtu... hihih.. tayangn free tu.. hihi

s h e e said...

ehehe...anda sgt jujur...

zety said...

berani betul minah cine ni.bro pn layan je nmpk...=P

JULIET bukan namaku said...

memang gatai.