apa barang

Apa barang

Thursday, February 24, 2011

wanita berbogl dan protes adalah hak yang di benarkan di USA

Risalah tentang protes berbasikal oleh orang perempuan telah tiga hari di edarkan..pada penduduk Perrysburg..
pagi lagi gua dah bangun...
mana tidaknya protes berbogel menaiki basikal oleh orang perempuan terhadap susu tepung dari kilang yang tidak menepati piawaian..
gua tak ambik pusing pasal bab ..apa yang di orang protes ..bab berbogel tu yang gua mau tengok..
seperti dalam risalah yang di edar... orang perempaun sekitar awal 30 an dan 40 an..keluar berbasikal dan berbogel.. pihak berkuasa tempatan  pula memberi bantuan supaya kelancaran protes tidak tergangu..
gua sebok dengan wayang free... 
sekitar pukul 15.00  nanti gua ada perjumpaan dengan wakil kilang dan supalyer di Maumee ...





nota : di malaysia , yang sebok nak berbogel lelaki... haa ingat kumpulan refomasi bogel... kalau jadi dulu mau selambak muntah

24 comments:

ghost writer said...

mesti ada garis2 pecah lemak kat body dowang kan....

aku nak layan sama...bawa spek hitam.

Nerzhul said...

perempuan tua belaka...kekekekekedut

pembaris said...

pihak berkuasa harus bantu...!!!

bujal X said...

Milf.uhhh..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

konpius makcik, perempuan berbasikal bogel ngan susu tak menepati piawan.

sharamli said...

silau

Abd Razak said...

Simbolik caranya protes

gedek! said...

nak tengok jugak? kat utube ada tak?

JIJI YU said...

hahah share gambar la bro..ehehe

Applepinkcomeyy said...

haha. kalau kat mesia ni, fuhhh~ dahsat ! :D

Ann said...

ramai lah penonton nye nti

mr.syazwan said...

aloo x stim lerr kalau pompuan

30-40 an

cuba 20 an perh menanak kot

wakakakak

Pena Marhaen said...

protes yang simbolik..hehe.

delarocha said...

mcm2 cara nak protes

Hunny said...

Huh! Tak hilang ke ilmunya kang Mas??

Amira Naddia said...

nek beskal..tak melecet ke? adoi..aku plak rase pedih
gangguan di hospital (entry sila la takut)

cemomoi said...

dari takde balun juga yea... tak bergetah pon layan juga

paizhassan said...

kalau jadi bogel, sah aku tak keluar rumah

Cikli said...

pasti ada dna di pelana basikal selepas itu.

zety said...

perh..sakit2

zety said...

perh..sakit2

REPUBLIK N9 said...

amik gambar skali...

solo mum said...

manusia akhir zaman... macam2 idea pelik mereka

Wahida Nasution Thakhrim said...

awal 30-an dan 40-an diorang body masih mantap.. tapi tak sanggup ler nak tgk.. sebab memalukan dan dengki body AcHiKz tak macam diorang.. hu3