apa barang

Apa barang

Friday, March 11, 2011

liwat

liwat

"Liwat bermakna melakukan persetubuhan dengan memasukkan zakar ke dalam lubang dubur.....oh baru Siti tahu ,makna liwat " kata Si gadis sunti kepada emaknya ..sambil menunjukkan keratan akhbar ..

" hiss ,Siti ..tak boleh baca ..!!! '  kata  si emak ,menarik tangan berlalu pergi




Nota:
SUMPAH SI PENUDUH..TIDAK BOLEH MENYEBABKAN YANG DI TUDUH DI HUKUM...
HANYA KERANA  SI PENUDUH BERSUMPAH....

NOTA : BELAJAR AGAMA SUNGGUH SUNGUH BARU JADI ORANG BERILMU ..

25 comments:

mae said...

bersumpah boleh menyucikan dosa untuk yang duduk diatas takhta....

whitecappuccino said...

Biarla siti tahu apa makna liwat..knapa mak tak bagi baca.

Enh Ear said...

nah.. siti baca buku ni...." ciri-ciri muslimah sebenar..."

Nerzhul said...

macam masa gua kecik dulu tak tahun maksud rogol..dalam surat khabar takde tulis detail pasal rogol gitu..hahaha

JIJI YU said...

aku suke siti..

Cikgu Jang .. said...

ngape yang popular je dijadikan kes...yang bersepah kat KL tu, takde sape nak carakan....

Cikli said...

liwat ialah keretapi dari singapura yang mahu ke utara yang memaksa aku menunggu sehingga naik krem ponggong.

Ummu~Ishak said...

bila yg jahil jadi pemimpin

**donia~

miya said...

saya blurr

Pena Marhaen said...

aku pun baru tahu maksud liwat tu..selama ni aku ingat liwat tu hanya tajuk cerita dongeng ..hehe

kiwi said...

sbb siti under 18 kot..tu mak dia x kasi bce..huhu

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm ... macamana? Media umum memang untuk semua!
Kalau terhenti begitu, si anak akan terpinga-pinga! Masaalah! Itu la gejalanya bila banyak yang tidak kena dalam sistem negara.

Nota:
Bila belajar, belajar yang benar & betul dengan tulus dari punca2 ilmu yang baik & terbaik.
Punca ilmu terbaik ialah dari Allah SWT; melalui Firman & PesuruhNYA serta ulama yang jelas berpandukan Al Quran & Sunnah.
Guna pakai nasihat & ilmu daripada guru yang jelas & sahih lebih takut kepada Allah SWT.

badboy said...

biLa si jahiL merencana...

ezanoor said...

nanti saya update ye awk... takot nak komen n3 ni... huhuhu...

~saya kanak2.. tak faham maksud liwat... hehehe~

HonEyBuNNy said...

siti budak2 g....xfaham..hehehhe

echah mashuri said...

baru tahu maksud liwat neh.hehheeh.;p

gedek! said...

Siap ada link pada wikipedia....

Menunjukkan kamu nak orang betol-betol paham...!

Haha! Terima kaseh kerana ilmu...!

Rozita said...

ooo..itu ke makna liwat?

Isa said...

Dah di sedekahkan utusan meloya ke sekolah2, lepas habis baca bawa balik rumah...

april said...

bersumpah belum tentu benar.barangkali hanya untuk selamatkan nama sahaja.

hakim sebenar hakim adalah Dia.

ghost writer said...

sumpah...!

ops!aku tak sengaja bersumpah..sori.

Afzainizam said...

kalau liwat mmg lerrr maksud nyerrr camtu... kalau meliwati dah dua maksud,,, kalau meliwatkan lagi teruk maksud dia... kalau terliwat ooohhhh tak sengaja tau... auuuwwwwsss

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

acap said...

oh liwat. kenapa siti baru taw. kehkeh

Dark Half said...

setuju dengan april. zaman skrg main sumpah2 je sebab masing2 dah macam sesumpah

elmoluya said...

sesumpah? :)

itu ilmu. tak salah semua tahu.