apa barang

Apa barang

Tuesday, April 12, 2011

ITALY

                                                        Karima El Mahroug


italy kata omputih kata orang melayu itali

Perdana Menteri Silvio Berlusconi pun kena bawak ke mahkamah
74 tahun masih gantang seh...


pasukan bola kebangsan pulak..bila ada masalah rasuah... makin kuat jadi juara dunia pulak tu


sicilian mafia jangan cakap


negara paling  alim ..dalam  bab agama dia orang 






Nota:

makan apa  orang itali ni  sampai cm tu sekali

35 comments:

Miss Tira said...

Dorang makin alim dalam bab agama dorang. Hahaha. Nice.

Orang kita pun alim gak buat Islam Hadhari. Lepas tu yang orang asaskan benda tu cantik je berpeluk dengan minah cina.

gedek! said...

Apa nak jadi diorang ni.... bawak perdana menteri ke mahkamah...!

Perdana menteri mana boleh di dakwa...

Mereka tak tahu, kah...?

Cempaka R.Minta said...

Haii
Awak
Ayah cakap entry yang bagus

Cik Bidadari said...

tak tahu nk komen apa... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Isa said...

Perdana Menteri Itali makan pizza masuk mahkamah

Perdana Menteri Malaisia makan beras... hahaha...

Wahida Nasution Thakhrim said...

terlebih extra virgin olive oil agaknya.. he3

beautiful_rose said...

apabila rakyat menjadi tuan...

Cikli said...

itali negara yang cantik,
di situlah dulu senat-senat berdiskusi.
gladiator beraksi.
itulah tradisi...

Pena Marhaen said...

kat malaysia pun ada bekas menteri kesihatan yang gagah perkasa macam berlusconi jugak bro..hehe

Mr feckry said...

kalau malaga memang yea ade melayu

kucingorengemok said...

vatican je alim, itali tak kot, hehe

elly said...

ai asyik citer pempuan je....

Mommy Fara said...

sdgkan paderi pun liwat budak...

ape nak dikisahkan?

manusia tu kan tak sempurna...

mcm penulis nie gak...

solat subuh tak tadi?

puteri said...

so

the moral of story,

jangan makan makanan italy?

:)

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Bermula dengan expresso cappucino & muesli;
Spuntini pula dengan frittata, panini & ravioli;
Ada mozarella di pizza & spaghetti;
Macam2 best, tu la rahsia cun Itali.
:)


Spaghetti, pizza, mozarella,
Ravioli, etc,
semua best2 belaka! :)

Fa-T said...
This comment has been removed by the author.
Fa-T said...

gua syak makan pizza... topping khinzir..

cikpia said...

semua tu tepuk dada tanya selera jer..... =)

secangkir madu merah said...

makanan italy mmng best.. terutamanya speghetti dan pizza yg diletak chizzzzz..mcm2 jenis chiz ada...

alien said...

italy makan spegetti je kot
pizaaa~

chuu said...

byk bebenor italy.,
nk komen jugak :P

DuniakuAbstrak said...

gadis itali ada ummphh

adek dah besar said...

makan apa orang Malaysia ni.

Gua rasa banyak persamaan Malaysia dengan Itali. Antaranya:

1. video/skandal seks
2. suicide
3. bola sepak
4. pasta dan kuew tiau.

Republic Aku said...

aku ada darah i t a l yu.

imah said...

^^

DeLancrettLurpak said...

nanti gua dah makan dkt Italy, gua ckp eh.. hehehehe

pembaris said...

perdana menteri kita perempuan kan...??

hana nabihah said...

makan piza,makaroni hari2 leh awet mude ker ?hahahaha ! ape da aku melalut :)

MOH KEMBARA said...

Salam Yob, Mama mia!

gadisBunga said...

capucino secewen....

Dinas Aldi said...

bila la boleh pi Itali..

cek chun said...

italian men memang ganteng.
tapi hati gua tetap pada malaysian man
nak mampoih kena lepuk dengan mak gua..kehkehkeh

delarocha said...

makan pizza kot

eLL said...

TAIB MAHMUD BRO

nurniyusoff said...

awak ... saya nak pegi sini