apa barang

Apa barang

Monday, April 18, 2011

Mau aja!

Mau aja aku ajak kamu berkongsi kangkang
Biar lain terliur nikmat, menelan cemburu

Mau aja aku membisik kamu
Menyatu gelora meroboh kota

Mau aja aku biar kamu mabuk dengan tarian
Meliuk ghairah atas lantai kayu syurgaku

Mau aja aku jemput kamu
Nikmati hanyut dan geletek jiwa

29 comments:

Isa said...

ahhh.. gua failed bab nih... hahaha

imah said...

ajak sape bro?

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

aku join isa, fail jugek

cikpia said...

ko mau aja.... masalah nya dia mau ka?

gadisBunga said...

tanah sekangkang kera kah?

sakakarma said...

Mau aja aku ajak kamu berkongsi kangkang----lain2 aku tak faham yg ini aku sangat faham...kiki

JIJI YU said...

nak berkongsi nikmat ke ni..

bujal X said...

kalau boleh smua 'mau aja'

tapi trpulang pada 'mampu'

cumel~* said...

kamoo..sy slow bab double meaning ni..

NAJ HEBAT said...

emmmphhhh.

sekian.

salah satu nikmat.





gila!

mamai said...

tak berselera la sekarang nie

cek chun said...

kalau niatmu suci
insyaallah dipermudahkan

Wahida Nasution Thakhrim said...

berusaha untuk faham walaupun tak faham sebenarnya.. hu3

Miss Tira said...

Mendalam sangat sajak ni..

.sweet-ants. said...

wuuuu best2 :)
ayat je best hehehe

Nur Misnan said...

nak kata kau tengah makan durian
tidak juga...

hmmmmm.... kau kahwin jerlah brother
biar nikmat mengajar kau
bercerita tentang rumah tangga... hu3

Cik Ina minat Do do Cheng said...

maaf makcik tak solo lagi.

Republic Aku said...

sedang cuba memahami...

cemomoi said...

mau aja
bilang saja
kepingin doooong

gedek! said...

OK... tak nak tanya...

ayunda maajis said...

mau aja aku simbah kamu dengan sebaldi air..oi2 bangun2!! ngigau ko ni..wahaha

Cikli said...

inilah akibatnya selalu kongsi underwear di asrama dulu.
terbawa-bawa masalah scabbies

Pena Marhaen said...

kongsi kangkang?erkk..

tapi aku faham..hehe

Gimbul said...

cam best jer...

Mr feckry said...

tinggi sugguh nilai bahasa lu

Fadzli Amir said...

Aku yg sekolah tak ke tahap mana ni cuba tuk memahami ayat2 puitis ko yang membuatkan aku terbuang nun ke lembah fatamorgana...mabuk ku terbuai alunan tarian ghairahmu itu..

Nerzhul said...

rangkap pertama macam faham, nak cari maksud rangkap seterusnya pulak....

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal, Kongsi kangkong bila2 masa buleh!

semut sesat said...

50 hingget sejam.SALE!SALE!