apa barang

Apa barang

Friday, April 29, 2011

Over Shit City

Ini cerita bodoh bukan pasal nasik lemak
ini cerita bodoh bukan pasal wak jual jajan
Ini certa bab pendapatan
yang timbang itu murah
beras timbang murah dan berkanji
beras hancur untuk orang banyak berkanji
nuget ,bebola daging dan ayam beli pun timbang banyak lemaknya
ini cerita lama
cerita sebaris lepak dan pelacuran

27 comments:

bujal X said...

isu tidak akan lapuk.isu berputar dalam satu roda.sekejap di belakang kemudian jumpa semula dihadapan~

yay~~

areleaf said...

amboi..rajinnya dia update pagi-pagi..

Daddy Ziyyad said...

susunan ayat ko ni kalau buat lirik lagu rap pun best jugak

gedek! said...

Isu2 macam ni lah yang menceriakan rakyat malaya...!

Cik Bidadari said...

rezeki masing2... janji makanan tu halal hasil titikpeluh kita mencari rezeki dan membeli sesuatu yang halal... jgn kisah kualiti kedudukan makanan yang kita sediakan untuk seseorang... kerana manusia tidak akan pernah puas... jgn sedih okey... hidup inikan indah....

Cikli said...

bro,
lu bising apa lagi...orang dah bagi email percoma pun masih bising.

Pena Marhaen said...

ni semua isu kitar semula..hangat sekejap lepas tu sejuk...

- GC - said...

ayat yang mendalam. ada makna, ada isi.

Republic Aku said...

harungi dengan seiklas hati kalau asyik merungut tak sudah tak jadi apa...kita juga yang terasa merasa.

Miss Tira said...

Biasalah. Sisitem kapitalis yang selalu diamalkan dan bersembunyi dibelakang status negara Islam.

Mommy Fara said...

betul! (barulah tak pening pale bace blog nie)

alien said...

bile angin tiup kuat isu lama akan terbang pergi dilupakan, ganti dgn isu baru

aleen aiden said...

lu marah ke sebenarnye?keh3

NOOR FATIN said...

nuget la sedap! agagaga

ama said...

wah wah!

Prince Halilintar said...

sentiasa pening memikirkan isu yg timbul tak henti2 ni..

DuniakuAbstrak said...

isu remeh itu lah isu yang agung

miya said...

isu yg takkan pernah selesai.

Isa said...

Isu berzaman bro...

imah said...

rimas la isu gini.. xde penyelesaian --'

Plain Jane said...

isu ape? aku tak faham. aku lampiiiii!

MOH KEMBARA said...

Salamunaleykum Yob Brutal, nasi berkanji sedap buat moi!

Hantu Kak Limah said...

otak dah penuh ulat...susah nk bertukar menjadi rama2.......

Abd Razak said...

Nasik lemak ngan bebola daging & ayam sama jer sedapnya...

NuR 'aQiLaH said...

nak cuba untuk paham.
tapi x paham paham jugak -__-"

adek dah besar said...

ringkas dan padu.

HoneyBUZZin said...

Barang mahal disana...apalagi dibenua sini...