apa barang

Apa barang

Sunday, May 1, 2011

kathe pun dah sama macam nurni merajuk


                                            kathe (curik dari notebook kathe.. )


sampai opis kathe kat pucong perdana pukul 4.30


"baru sekarang sampai ..janji pukul 2.."


" tertidur kat jalan tadi " kata gua sambil duduk


" orang tak suruh duduk "


"cool la kahte, aku tertidur tadi..dah sampai pun " kata gua 


" kata dah nak kahwin, kenapa jumpa orang lagi "


"sapa yang telefon orang, pagi pagi ajak keluar minum ,bukan engko ke " kata gua lagi


" orang tak cukup cantik ke..? "

" buleh kira cantik gak" kata gua lagi

" apa yang orang tak ada ..apa yang  mei9 dan cupcap tu ada...?."


"apa sengeh sengih ..garu garu kepala ..jawap la.."

" manalah aku tau apa yang engkorang bertiga  ada ..tak pernah tengok pun lagi " kata gua

" eeee...eeee susah ,payah betul dengan orang gila ni "

" engko marah -marah ni..aku balik la kathe" kata gua bangun sambil keluar ofis kathe

" nak kemana tu..teman kan orang makan dan minum ..orang tak makan tengah hari lagi "

kate berjalan laju , alah amoi biasalah mana ada jalan slow..gua jalan di belakang sambil garu kepala dua tiga kali


nota :

saya datang untuk mengambil hati ,dalam perjalanan mana saya tau ada yang terluka .- kata Dato Shahrukh khan ( lebih kurang macam tu la )

32 comments:

Cempaka R.Minta said...

hii
elok semua merajuk

adek dah besar said...

bila gua dengar cerita lu ni. Gua geleng kepala.

'itu pengajaran buat mu'

Cikli said...

bro,

sejak bila kathe pandai posing macam master gedek!?

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

SRK? omaigad

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik pun marah orang yang tak menepati janji.masa tu emas.

DuniakuAbstrak said...

manjanya kathe dengan kau bro..keh3

Cik Bidadari said...

der... satu aja..

*kalaulah badan nie boleh dibahagi dua ya dak...? no mateer whatlah... hati perempuan nie sensitif*

Sedih nie... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... rasa mcm nak cungkil2 hati lu...

weeeeeeeeeeeeeee... boleh dak... taruk tepi sat... sesambil temankan gua tgk tv ke apa ke kan...?

lea said...

mana ko celup kata-kata shah rukh khan tu

hans said...

amboi
asal nama teman pun ada sekali terbabit dalam kisah nih(perenggan akhir)
hahahahaha

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal,

Bakal 'Madu 3' pun OK jer!

Waqheh said...

lu belum tgk lg la apa yg depa ada??? lu pastikan benda tu ada beb...

sharamli said...

lewat sampai 2 jam setengah!

NOOR FATIN said...

perempuan kalau majok buruk. hahaha baik ko pujuk

Kimmy Kazuma said...

haha...layan kan aje..

Faaein Talip Roy said...

betul arr.. dah nak kawen pun rajin lagi jumpa orang lain.. ish2..

melle amir said...

kathe tu cik cempaka ke?

Rezal Ishak said...

aku 1st time datang sini. aku tak paham??????

Isa said...

Sapu keliling jelah..hahaha

Miss Tira said...

Gambar kathe cebik muka nampak comel. Hahaha.

gedek! said...

kirim salam kat kathe

Mr feckry said...

meh gua simbah cat merah kat lu

Mr feckry said...

meh gua simbah cat merah kat lu

ghost writer said...

turunkan ilmu sikit...macam best gak jadi pujaan ramai wanita..huh!

kueh bakar said...

lu minat dustan eh?

hehehe.gua kadang pun layan juga.

Wahida Nasution Thakhrim said...

rilek la.. ada lagi 2 kekosongan..

ama said...

ni cerita betul ke apa ni? heh

JIJI YU said...

aku kan ade..

Republic Aku --bikin kacau said...

aku mula tergaru2 kepala...zaman ni ada ke kes begini lagi....

azi nur said...

yek ye je ni...hehe

Melda Mohd said...

Wuhhh. Sensitipnye. Hikhik.

Selamat maju jaya dalam hal ehwal pujuk memujuk. =p

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Mama terfikir jer ... ada juga wanita gaya gini waktu kini? :)

Emira Darmia said...

abg brutal ni x baeklah..

nape nk kena kahwen bebanyak?? xley syg sorang je ke??