apa barang

Apa barang

Sunday, May 1, 2011

kathe pun dah sama macam nurni merajuk


                                            kathe (curik dari notebook kathe.. )


sampai opis kathe kat pucong perdana pukul 4.30


"baru sekarang sampai ..janji pukul 2.."


" tertidur kat jalan tadi " kata gua sambil duduk


" orang tak suruh duduk "


"cool la kahte, aku tertidur tadi..dah sampai pun " kata gua 


" kata dah nak kahwin, kenapa jumpa orang lagi "


"sapa yang telefon orang, pagi pagi ajak keluar minum ,bukan engko ke " kata gua lagi


" orang tak cukup cantik ke..? "

" buleh kira cantik gak" kata gua lagi

" apa yang orang tak ada ..apa yang  mei9 dan cupcap tu ada...?."


"apa sengeh sengih ..garu garu kepala ..jawap la.."

" manalah aku tau apa yang engkorang bertiga  ada ..tak pernah tengok pun lagi " kata gua

" eeee...eeee susah ,payah betul dengan orang gila ni "

" engko marah -marah ni..aku balik la kathe" kata gua bangun sambil keluar ofis kathe

" nak kemana tu..teman kan orang makan dan minum ..orang tak makan tengah hari lagi "

kate berjalan laju , alah amoi biasalah mana ada jalan slow..gua jalan di belakang sambil garu kepala dua tiga kali


nota :

saya datang untuk mengambil hati ,dalam perjalanan mana saya tau ada yang terluka .- kata Dato Shahrukh khan ( lebih kurang macam tu la )

32 comments:

Cempaka R.Minta said...

hii
elok semua merajuk

Alif Amin Othman said...

bila gua dengar cerita lu ni. Gua geleng kepala.

'itu pengajaran buat mu'

Cikli said...

bro,

sejak bila kathe pandai posing macam master gedek!?

Unknown said...

SRK? omaigad

Unknown said...

makcik pun marah orang yang tak menepati janji.masa tu emas.

Duniakuabstrak said...

manjanya kathe dengan kau bro..keh3

Bidadari Syurga said...

der... satu aja..

*kalaulah badan nie boleh dibahagi dua ya dak...? no mateer whatlah... hati perempuan nie sensitif*

Sedih nie... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... rasa mcm nak cungkil2 hati lu...

weeeeeeeeeeeeeee... boleh dak... taruk tepi sat... sesambil temankan gua tgk tv ke apa ke kan...?

Lea Isnawi said...

mana ko celup kata-kata shah rukh khan tu

hans said...

amboi
asal nama teman pun ada sekali terbabit dalam kisah nih(perenggan akhir)
hahahahaha

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal,

Bakal 'Madu 3' pun OK jer!

Waqheh said...

lu belum tgk lg la apa yg depa ada??? lu pastikan benda tu ada beb...

sharamli said...

lewat sampai 2 jam setengah!

Noor Fatin said...

perempuan kalau majok buruk. hahaha baik ko pujuk

Nurr said...

haha...layan kan aje..

Faaein Talip Roy said...

betul arr.. dah nak kawen pun rajin lagi jumpa orang lain.. ish2..

Melle Abadi said...

kathe tu cik cempaka ke?

Rezal Ishak said...

aku 1st time datang sini. aku tak paham??????

ISA said...

Sapu keliling jelah..hahaha

Anonymous said...

Gambar kathe cebik muka nampak comel. Hahaha.

uncle gedek said...

kirim salam kat kathe

Mr feckry said...

meh gua simbah cat merah kat lu

Mr feckry said...

meh gua simbah cat merah kat lu

ghost said...

turunkan ilmu sikit...macam best gak jadi pujaan ramai wanita..huh!

kueh bakar said...

lu minat dustan eh?

hehehe.gua kadang pun layan juga.

Wahida Nasution Thakhrim said...

rilek la.. ada lagi 2 kekosongan..

@amabanzai said...

ni cerita betul ke apa ni? heh

Unknown said...

aku kan ade..

.drakula. said...

aku mula tergaru2 kepala...zaman ni ada ke kes begini lagi....

azi nur said...

yek ye je ni...hehe

Melda Mohd said...

Wuhhh. Sensitipnye. Hikhik.

Selamat maju jaya dalam hal ehwal pujuk memujuk. =p

Anonymous said...

Aslmkm.
Mama terfikir jer ... ada juga wanita gaya gini waktu kini? :)

Emira Darmia said...

abg brutal ni x baeklah..

nape nk kena kahwen bebanyak?? xley syg sorang je ke??