apa barang

Apa barang

Friday, April 22, 2011

Tanya

Ku tanya pada Obama
dulu ketika berkempen
tidak di selak kain Clinton


ku tanya pada Obama
kenapa di beri kuasa pada Clinton
tidak takutkah kepada pilihan raya sentiasa bertarikh


Ku kata pada obama
kami genarasi gila hujah
dalil dulu baru bukti


Obama senyum ,meminta pergi
apa dia fikir aku gila?



41 comments:

mae said...

bukti dicari selepas tuduh...

Cik Bidadari said...

bro tanya sikit boleh? time tu tanya depan tvkan? alahhhhhhhhhhhhh... kan-kan-kan... awak tanya obama tu depan tvkan...?

gedek! said...

Tolong tanya Obama...

Rakyat amerika dapat email percuma, tak...?

ghost writer said...

tidak!

dia cuma terkesima dan merunggut dalam hati.

BonekadalamChermin said...

hahaha

setuju dengan uncle gedek!

eh tanya juga

rakyat di sana obesiti tak
makan cheese setiap hari??




.

Cikli said...

ku tanya pada obama
adakah gadis-gadis arab cantik yang mahukan melayu sepertiku


obama menyuruh aku blah
kau nak ni?...tanyanya pula sambil menggenggam penumbuk

alamak, tanya silap orang daa..
aku sebenarnya mahu tanya osama
osama bin laden
bukan obama yg kafir

Wahida Nasution Thakhrim said...

cik li : nice.. (^^)

kena keluar hujah dulu.. biar gempak dan dapat tarik perhatian.. bila dah ada perhatian baru kasi bukti.. walaupun bukti tu tak gempak mana..

Miss Tira said...

Ku tanya pada obama,
Kenapa dia hitam..

P/s: Heh heh heh :p

Cik Ina minat Do do Cheng said...

lu tanya obama , bila dia nak datang sini.

gadisBunga said...

tolong tanya obama resepi kwetiau kerang plis!

eLL said...

Tolong tanya Obama,

dia islam ke tak sebenarnya...
:P

Pena Marhaen said...

pergh..pedas..!!

Mr feckry said...

bro, pm kiter tersedak

Maya Mayana said...

emm kat sana anda tak dituduh bersalah selagi belum terbukti bersalah... rasa ingin lari duduk dlm bumbung sendiri...:)

rATu kEBaYA said...

heh...

obama yang hitam manis

nurkaloi said...

tunjuk baik...belakang jahat

eah no komen

alien said...

obama
obama
obama

yes u can

cikpia said...

tolong tanya kat obama dapat tak sms aku semalam? why no reply?

Daddy Ziyyad said...

Lu tanya Obama, Michelle suka shopping tak?

- GC - said...

obama ada skandal x?

Prince Halilintar said...

nice bro..berlalu pergi dgn hati yg gundah...

areleaf said...

Tanyakan pada Obama yang gua bertanyakan tentang dirinya..

Abd Razak said...

Obama senyum kambing..

Mak Su said...

mungkinkah obama nak cari kamus BI / BM dulu?

Republic Aku said...

aku rasa kau dah lupa makan ubat kot,lain macam jer bunyinya...hehe

Rtp Farra Arisha said...

great words, everything was great in the words.

Sembang Kemas said...

pergh,thanks sebab datang blog gua.

Ciri-ciri blogger macam nila gua cari,macam lu,ayat memang sedap.

salute!

Waqheh said...

hang tanya obama dia nak levi's siam tak? padang besaq berlambak bak!!

nelly said...

haha .jangan tanya pada dia ..:)

saya_arief said...

obama, jom makan.
:D

Mata Pena Fadz said...

mcm2...obama ade....heee..

Izyan Masri said...

KALAU OBAMA BACA,CONFIRM DIA JAWAB SEMUA XD

Cik SHiNJU said...

Obama xnak jwb sbb tau ko nak publish kat blog... :P

Rozami said...

hehe
aku lemah sikit nak faham ayat2 ko

Hulubalang said...

aku faham ,ini syaitan punya angkara ...

Miz Waniey said...

weii...apa motif dia nak selak kain clinton tue...

pembaris said...

obama fsaih berbahasa melayu..err indonesia...

ain fathihah said...

tak tercerna. erk

bungacahaya said...

Tq jengah blog gua
Semoga hari2 dtg menjengok
Gua update sekali dua
Hari2 kalau tak mogok....

Terima kasih

HEROICzero said...

kah kah kah!

piuu, piuuu, piuuuu~

tembakan tepat ke dahi.

ahmad humairi said...

Tak yah tanya...kan ada kuasa veto?