apa barang

Apa barang

Monday, April 4, 2011

tips yang gua baru jumpa cara mudah hendak jadi kaya tolong sebarkan .ia bukan mlm,kutu,piramit atau apa apa skim celaka tersebut

Siapa tak mau kaya?.Pagi ni pun gua melilau mencari kaya.Roti tanpa kaya tidak buleh membuat tekak birahi.sekarang nak nak kaya beli saja di kedai.dulu masa di kampung teringat mak gua membuat kaya   telur+ kelapa + gula+ masak  = kaya.Jika ada kaya ,melantak pau inti kaya kami adik beradik.lepas makan kami nyanyikan  lagu kaya aris bersama sama . lagu kaya sini

Tapi bukan kaya roti atau lagu yang gua nak cerita ..ni kaya betul..cara  kaya ini hanya boleh digunakan  di malaysia .caranya mudah.

Ada hanya perlu mengenal pasti siapa orang kaya yang anda kenal.jika dah kenal lama  lagi bagus.apa yang anda perlu buat hanyalah
bersumpah

selepas bersumpah tadi hanya perlu menghebahkannya kepada awam,tak kiralah sama ada apa pun cara anda media cetak,media masa ,internet ,atau pun majalah media hiburan ikut suka anda..
kita rehat di rumah biar orang kaya tadi sebuk membuat penafian ,ini kerana setelah bersumpah harta kekayaan memang menjadi milik kita 


sebenarnya cara bersumpah ini boleh di gunakan untuk apa saja ,dalam mencari bini,makwe yang cantik tapi gua terkesan bab menambah harta itu saja


Nota :
untuk memudahkan kita dalam hal bersumpah ini rujuk kes video dan dvd yang panas oleh datuk T dan kes liwat yang sedang di bicarakan





32 comments:

Isa said...

Gua bersumpah.. gua lah pelakon tu... eerrr.. boleh jadi kaya tak..???

hahaha...

gadis kepastian said...

ahakzz aq pown kaya.....

nurkaloi said...

hahahaha

bfst roti kaya....
memg syokkkk !!!

gedek! said...

Gua kaya dengan hutang..!

gadisBunga said...

gua dah tak lut dgn sumpah. huhuhu~

cikpia said...

kalau aku sumpah bukan aku dalam video seks terbaru tu bley kaya tak???

ahmad humairi said...

Tak kaya duit atau roti kaya pun tak pe....biar kaya akal dan budi.....huuuu.

tupaimerah said...

gua sumpah lu jadi roti kaya!
errr, boleh kaya gaya gini?

MR. SYAH said...

hahah... mcm tu bleh yerk..

maCy said...

keh2, lawak je komen sini

beautiful_rose said...

makan roti kaya lagi syok.....

imah said...

setuju dengan ahmad humairi..

ghost writer said...

gua bukan sesumpah tapi gua masih boleh bersumpah dan menyumpah...

cara lu nih baca macam boleh dipraktik,tapi.....

"tapi sayang..kehadiran teman2 lamamu..datang kembali membawa cerita yang lucah...mengapa ini semua harus terjadi..."

Republic Aku said...

belom ada kesasihan untuk berkomen ..

cryclown said...

cctv ad banyak sudah..

JIJI YU said...

gua tak pndai brlakon

cemomoi said...

wa tatak mau jadik sumpah-sumpah maaa

Pena Marhaen said...

aku ni ejen MLM ngan skim gores dan menang..kalo nak kaya contact aku..hehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

AcHiKz hanya kaya dengan budi bahasa.. itu aje yang AcHiKz mampu.. hu3

ENCIK TIKUS said...

alhamdulillah aku dah kaya woi..

Cikli said...

bro, ada tak cara yang kurang keji sikit?

prelovedlinalah said...

alah ko nie. pk ape td. nak bg tip ngurat org kaye ke ape.

p/s : i need tips bebeh

Miss Tira said...

Hahaha, sumpah je terus boleh dapat biasiswa sambung belajar..

P/s: Allah tak suka manusia yang suka bersumpah.

Cikgu Jang .. said...

hehehe...silap2 jadi kayap...

MOH KEMBARA said...

Salam, saya sumpah belum tengok video tu!

Hantu Kak Limah said...

hahahaha...gua bersumpah...esok PM bagi wa jawatan die..hahaha..gila kaya dari tokey wat kaya camni...

melle amir said...

respon kepada komen di post;

gua serius muda lagi

melle amir said...

kau pun sama

HEROICzero said...

kah kah kah sinikal. truee, indeed!

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Astaghfirullah. Minta dijauhkan! Mama tidak teruja.
Kalau ada yang mahu memilih jalan mudah yang dimurkai Allah, itu hak mereka!

nur ikhyar dee said...

terus nak makan roti kaya...

RastaMat said...

mantap syal lagu ni..
boley buat tambah koleksi..