apa barang

Apa barang

Saturday, May 14, 2011

korang berani baca tak?

Saat indah awal perkahwinan.....

 Teruna : Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama

 Dara : Apakah kau rela kalau aku pergi?

 Teruna : Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!

 Dara : Apakah kau mencintaiku?

Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!

 Dara : Apakah kau pernah berlaku curang?

 Teruna : Tidak ! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!

 Dara : Mahukah kau menciumku?

 Teruna : Ya !

 Dara : Sayangku.....!

 Sesudah 5 tahun perkahwinan. ....
 
 Korang baca dari bawah ke atas pulak..... Hahahahaha

22 comments:

Cik Bidadari said...

dari atas perghhh romantik sudah....

dari bawah... 'tarik nafas'.... lepaskan...

p/s: hatipun tgh marah gak sehari suntuk ya dak...

Rozuan Ismail said...

memang meletup kalau baca dari bawah.huhu

bila blog bercerita said...

hahahahaha....klaka laaa....

zoul zombie said...

sekurang kurangnya dara tak balas

"k."

Cikli said...

bro, sebenarnya selepas 5 tahun perkahwinan menjadi semakin manis apabila anak dah ada sepasang dan isteri dan suami saling menerima.

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

wah x nak baca terbalik. jahat. haha

misrerama said...

hahahaha...mcm penah bc ja entry cm ni.... :P

Prince Halilintar said...

dah pernah bace ni..

tapi xpe la..share2 gan org yg xbace lagi..menarik jgk kan..

cikpia said...

memang kejam!!! =)

kakchik@ella said...

kreatif. tp tk snggup diperlakukan dari bwh ke atas tu.

Miss Yuka said...

haha .begituu switt ..
*dr ats ke bwh laa .dr bwh ke ats ,,mcm na mkn kaki jer -..-

pembaris said...

daru bawah baca dengan tone lemah lembut jugak

seminggu sekali said...

dari atas aku baca, bahagia.

dari bawah aku baca, celaka.

ama said...

oh yang ni dah pernah baca. kekkekekekkke

sabda kalam said...

..hehehe, kisah benar nih..untuk mereka2 yang berkenaan dan kita2 yang bakal..



*1st time here-jalan2 hari sabtu melihat dan menjenguk-jenguk

azieazah said...

Perkahwinan tu perkongsian. Kalu tak sanggup berkongsi, jangan berkahwin.

Mudah, kan? hehehe

“SALIH YAAKOB tu minum kopi apa?”

menusuk hati said...

Hik1Boleh tahan juga kreatifnya mu ni..hik sekali lagi.jom baca TAZKIRAH BLOGGER

ayunda maajis said...

ahaha...tayah tggu 5 tahun kawin la bro..tahun ketiga gerenti dh buat perangai punyer..

makcikkantin said...

Aishhhh bang brutal, kalo 5 tahun kawen dah cakap macamtu, hmmmmm yg dah 26 thn camna ye.
Janganlah cek jadi camtu.......

Kimmy Kazuma said...

salam...hehe lawak! itulah kehidupan ibarat roda. adakala di atas, adakala di bawah, huhu.

gedek! said...

realiti...

RastaMat said...

nice bro..