apa barang

Apa barang

Wednesday, May 25, 2011

rasionalisasi

" kerajan sudah tidak mampu tanggung ..itu sebab berlakunya "rasionalisasi" subsidi " ujar mamat edo 48

" jika tak sudah tak mampu ,beri saja pada yang mampu" ujar gua yang beri subsidi makan tengah hari ni

24 comments:

bujal X said...

nasib baik aku kaya nak mampus makan duit rakyat dan kongsi bersama kroni.

kella said...

hmm.. yang mampu bertambah mampu...
yang tak mampu.. makin tak termampu...

kella said...

hmm.. yang mampu bertambah mampu...
yang tak mampu.. makin tak termampu...

Mieza vs Rory said...

hai lame x singgah sni...;-)

Arm_mj said...

hai aku pon xmampu tanggung..kerajaan leh tanggungkan..?

Pistachio said...

tanggung lah gua skalixx~ eerrr..

Emira Darmia said...

abg brutal, myra pown nk subsidi makan boleh?

mOon jOhari said...

kapitalis!

Mommy Fara said...

sape yg mampu?

republik n9 said...

gua pon ngah kaya ni, ade sape2 nak subsidi? boleh aja ni kalau betol2 susah... tapi kalau memang dasar malas nak kerja sila pegi kubur heheheh

JIJI YU said...

dah ghupe komunis bayangan dah ni

Ummu~Ishak said...

O.K.U

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

brutal hebat, saya undi anda

Republic Aku said...

aku rasa kau bakal jadi YB satu hari nanti...hehe

- GC - said...

kesian rakyat, dah tak ada subsidi

mamai said...

entah kalau rasa tak boleh bagi la pada yang boleh, mari kita tukar

cemomoi said...

yang tu le sebenarnya kerajaan tak mampu...

Qaseh dalia adelia said...

yang susah bertambah susah !

imah said...

sampai bile nak sorok yang hak??

NOOR FATIN said...

errr. xtau nak komen.

Cikli said...

mulai hari ini, kita namakan komisyen tu subsidi...
elaun tu subsidi
sponsorship tu subsidi
biasiswa tu subsidi
wang ehsan tu subsidi
royalti tu subsidi
imbuhan tu subsidi

it is all about terms..

Cik Bidadari said...

kslsudpt kat org yg memerlukan memang cantiklahkan... tapi hakikatnya... perghhh.... dah biasa sangat jadi..

gadisBunga said...

aku tamak. tolong bagi projek banyak2 dan subsidi banyak2 kat aku. duit lebih tu boleh aku buat melancong.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Hmmm, 'mamat edo' gelarannya ya?
Eloklah Helmy berkongsi rahmat & rezeki tu. Insya Allah akan ditambahkan lagi rezekinya nanti.