apa barang

Apa barang

Tuesday, May 24, 2011

siri kulup sakah ( hantu penangal di kedai makan )

" apa ni mamak milo segelas sampai  tiga hinggit ."  


" Sudah murah itu abang... milo saya pekat..capur susu saja ...tarak capur gula  "

" ishh , menyesal betul aku ,cekek air kat kedai  nii "

" jangan cakap macam tu.. abang..."

cuba bandingkan air milo saya ini di


singapura
indon
angola
somalia land
barundi
bhutan
gana
hong kong
hotel 5 star..


nota:
pilih lah kedai yang ok .. supaya bodohnya kita tidak dibanding banding dengan orang lain

17 comments:

Mommy Fara said...

iyolah....yg dok melantak kopibin, setabak tu...tak le pulak nak komplen eh? milo rm3 tu le nak komplen keluh kesah.....

Zie said...

baik buat sendiri jeeee....

Zie said...

nasik tambah: kalau nikah bulan 6 kan, ade org tolong buatkan milo..takyah suh2 mak buatkan lagi daaaahhh...hehehhee

oh nudra said...

kelakar part dea suruh compare. hahah

Prince Halilintar said...

minum kat rumah je wat sendiri lagi puas ati..hehe

Maya Mayana said...

emm semua skrg naik harga...

zia said...

buat sendri jer..atau ada aweks comel yg buatkan air kat situ..

JIJI YU said...

ahaha aku rase aku paham entry ni kot sebelah laen la bhai..

mOon jOhari said...

mOon sama mcm JIJI YU...

hmm...kalo buat sndri kat umah siap bley buat milo tarik taboQ seJUG lagi....

pembaris said...

promoter yang nk promote 3in1 kat aku cakap..abang beli ni baru 40sen sepeket untuk segelas air yang sedap

Nazz@Purple said...

kalo minum separuh je leh tak bayo 1.50 sen..

TheChekJah said...

sabar je la.... hahaha... pastu sebelum balik siku je pale mamak tu....

Cikli said...

kalau milo tu pekat, tabur je ke ladang gandum. jadilah koko crunch

kulupSakah said...

apppa punya tajuk daa

bujal X said...

alasan amat klise.selalu digunapakai pemerintah bolehland bila berlaku kenaikan.

rasionalisasi subsidi my punggung.

Ummu~Ishak said...

betul3

gedek! said...

Tak puas hati dengan tajok....

harap maklom