apa barang

Apa barang

Saturday, June 25, 2011

TERMENGORAT

Gua dengan Mei9 Sampai rumah semalam dalam 8 lebih lebih tak kurang langsung.Gua tolong keluarkan apa yang patut dan bawak masuk dalam rumah,dan lepastu gua cakap pada Mei9 gua mau lepak minum Di sec 24 Shah Alam, Bukan ,Gua tak mau minum dirumah tapi gua taulah bini -bini gua buat air macam mana. Gua cabut pergi kedai mamak ,Mei9 tinggal rumah


Sampai kedai mamak sec24..gua oder air,teh "O" halia gua ulangi Teh O halia.Melayan diri sambil tengok skil budak budak lubnan skuad olimpik , bagus skil budak lubnan ni skuad baru 2 bulan di bentuk.. kita nak harapkan apa ya tak..tapi gua rasa budak lubnan ni dah sekolahkan jugak budak skuad olimpik malayia yang macam star star tu..

Sedang gua melayan bola dan minum ,gua terpandang satu  makwe yang ada ciri awek awek..lalu dan melintas depan meja gua minum..sambil tu sempat sedekahkan senyman yang buleh bikin gua punya gula dalam darah bertambah.. dari segi gaya ,rupa memang "teste" gua..

Gua mau tekan ayat, mau berkenalan dengan awek tadi..awek tadi masuk di kedai runcit sebelah tempat gua minum.bila gua mau meneruskan hasrat murni gua untuk berkenalan dengan awk tadi ,gua teringgat permintaan bini bini gua kalau mau date cuma buleh dengan suriana atau Nina KEly Man saja..bila fikirkan permintaan bini bini gua rasa nak berkenalan dengan awek tadi berkurangan la sikit.. tapi  gua tetapi setelah memikirkan buruk dan baik gua ikut kat hati.. ya gua mesti berkenalan dengan konsonan tersebut..

cepat cepat gua masuk ke kedai runcit tersebut setelah membayar air yang gua minum..Gua melangkah masuk kekedai gua tengok dari satu lorong ke satu lorang.. gua tengok awek tersebut memenuhkan barang  di kedua belah tangannya..gua ambik keputusan tunggu di kunter pembayaran buleh gua layan bola yang terpasang di depan kuanter pembayaran..

Awek tadi selesai  memilih  dan telah berada di kuanter pembayaran untuk membayar barang yang di beli.. gua samabr cokelat coki -coki dua pack.. lepastu selamba je,gua suruh tokeh kedai tadi kira sekali dengan barang barang yang awek tadi letak..Ya la nak berkenalan mesti ada kos dan gentelmankan..

" err tak apa , saya ada duti ni" kata awek tersebut mengeluarkan duit dari beg tangan

"tak apa kira semuakan senang " kata gua sambil mengeluarkan kad maybank visa dan melemparkan senyman yang gua rasa paling manis sejak begelar laki orang

" okeylah " kata awek tersebut melmparkan senyuman semanis madu dan kurma kepada gua ..gua lega urusan mengorat nampaknya berjalan lancar..

" nak balik sekali ke?" kata awek tadi ,mempelawa gua ..

" buleh " kata gua tanpa sempat menggunakan otak sama ada sebelah kiri atau kanan

gua dan awek tadi beriringan masuk kereta

**********
**********
**********
"Alamak , kereta tertinggal kat sec24..depan kedai mamak sebelah kedai runcit.." kata gua kepada cupcap dan Mei9

" tak..apa esok ajelah ambik.." kata Cupcap kepada gua



NOta :
macam mana gua buleh termengorat bini sendiri si Cupcap.. dah la kereta tertinggal..duit dalam bank pun sudah kurang..lain la Cupcap baru aje dapat gaji..cih cih.. nasib baik si cupcap tak perasaan kalau tak mati gua kena gelak dengan cupcap dan Mei9..ya tuhan masih memelihara hambanya ....

31 comments:

senyumSOYA said...

hahah..adei.. uncle..bahaya2~ ingatkan dah termengorat org lain.. bahaya2~
kalau x dah melayang mangkuk ngn pingggan kat rumah tuh~ heheh

gedek! said...

Suka senyumSOYA panggil kamu 'uncle'

Aku dah ada 'geng'

Haha!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

senyumsoya .. ya anak..begiulah kehidupan

gedek..kita sama sama menuju hari tua

Cikli said...

gua nak ke tandas,
bukan nak terkencing,
tapi rasa dikencing haha

senyumSOYA said...

heheheh...dah ada ramai uncle skang.. jgn duk ngorat selain isteri sdri ya uncle2 heheheh~

FasiHaH SupiaN said...

hehehe lawak lah bro........takpa lah ngorat bini sendiri.hehe

Emira Darmia said...

hahahah.....ROTFLOL

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

hehehe... ye ye je

Cik Ina Do do Cheng said...

cik ina kena kencing rupanya.

nadrah zainuddin said...

HAHAHA sooooo sweeeetttt. HAHA.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nasib baik ko duk sorang masa minum tu. kalau dengan aweks .....


huuh !

Ieqa Rahim said...

hahahha mcm ni pnyer kes pun ada ka....xpernah dibuat org...hehhe njoyyy...

Roza Ami Nanomiya said...

bini bini... ini yg aku suka dengar ni

gadisBunga said...

nampak sangat lain benor kat luar dengan kat dalam rumah si cupcap tuh. heheh~

NOOR FATIN said...

hahah bini2, ramai ke? :P

Abd Razak said...

Ada kelas cerita awak ni..:)

Zie said...

sec 24? uih,dah dekat beno ngan tempat zie study..

Waqheh said...

bini kau cun giler sgt nih....

roeza said...

hahahahaha lawak la..seb baik kot tak kantoi!:P

JIJI YU said...

eheh kenapa ade unsur ingin berpoligami di situ..

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Boleh Cupcap tak perasan! Tapi baik juga la, kalau perasan pun hanya sekadar akan ditertawakan jer.
So, masih aman lagi. Selera pun sama saja. Kira OK la. :)

suha said...

pakcik, cik suha mau gelak..boleh ke?(^_^)

vampire's lovex said...

hahaha.. kemain. bini bini....


dah la,masuk sini asyik rasa nak kawen jea... kbai nak gi kawen haha

Ungu said...

ohdemm aku suka teknik choki-choki semua bayar sekali.

pisau belati said...

nasib baik isteri sendiri.kalo org lain nahaslah jawabnya...
ini kes berangan banyaklah sampai jadi macam ni...

intan.maisarah said...

hi uncle~

Wahida Nasution Thakhrim said...

ha3.. lu sengal!!

Nerzhul said...

baru kawin..nafsu tak terkawal la tu..

Eye_nee said...

Bernapsu nak membaca dari atas and The End nyer..Brutalsolo ni mmg nak kene pelempang sekali...ko ngurat bini sendiri??????....

Isa said...

Itu kedai runcit Acheh sebelah Shazz.. tak terima kad kredit.

Itu pasar mini Wawasan sebelah murjana maju, pun tak terima kad kredit.

Lu terus terang jelah lu pergi skodeng Ana Rafali semalam... hahaha.. lagi mau coverline ke...???

Isa said...

baik lu kenalkan bini2 lu pada gua, kalau gua termengorat lu jangan marah....