apa barang

Apa barang

Wednesday, June 29, 2011

misteri sebuah kedai leterik uncel soh sec 24 paling murah tak percaya tanya ISA

balik dari opis sampai rumah..gua terkejut beruk dan mengelabah biawak apa taknya seketul lcd led full hd elok terletak di penjuru rumah yang gua pinjam .

"datang dari mana benda ni ?' tanya gua kepada bini yang ada ciri awek awek

" ambik dari kedai letrek soh kat 24 " kata mei9 selamba badak

" mula mula kita orang pergi sec18 kedai anak dia ,macam tak dapat hutang tu yang pergi sec 24 " kata Cupcap ,ada ciri defensafe untuk mei9,apa ingat gua tak berani marah ke kalau dua dua pegi beli lcd ni..

" senangnya berhutang " gua menahan amarah peringkat 12

"makcik ,isteri pakcik soh tu cakap dia kenal,awak..besok awak jumpa pakcik soh ya ? " mei9 bercakap sambil membuat muka ala ala  gong Li

"ya la " kata gua  sambil keluar dari rumah nak pergi kedai uncel soh sekarang jugak



Nota:

 Gua kena cakap dengan uncel soh,kalau ada makhluk asing dua orang mintak hutang barang jangan bagi dah
 
ni blog isa...sini sini tah apa kena mengena soh dan isa gua pun tak tau

22 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Mereka kamceng ya? Siapa mastermind?
Beli cash, tiga kali bayar la - seorang sekali jer. :)

nurniyusoff said...

yay!! tv baru

vampire's lovex said...

comel je dua orang tu hahaha....

maksud aku perangai dorang comel..

Latifah said...

oh kedai uncle soh... :)

*tetiba teringat zaman duduk sek 24... hahaha

Puan Capa said...

berkat paduan madu2..hahahaha

Waqheh said...

Gong Li hehee..i likes

Emira Darmia said...

sempoi la isteri abg....nnt nk wat jugak la....

beautiful_rose said...

hahha lepas ni apa pulak? petiais? mesin basuh?

Nerzhul said...

baru best tengok bola malam ni!

Nur Misnan said...

ohhh.. gitu plak yer??

bujal X said...

beli bluray player sekali~haha~~

Miscellaneous Smiles said...

haha terbaikk..~

FasiHaH SupiaN said...

mereka bekerjasama ;)

gedek! said...

ISA tu member pakcik, tau...!

alien said...

hahahaha
hahahahaha

Isa said...

25%... hehehe...

kella said...

best nya!!!!!
aku sedang mencari jugak nih!
alangkah bestnya kalo balik balik dah ada.. tapi takmo terlibat dalam pembayaran! hehe

gadisBunga said...

banyak lagi kat dalam blik tu.

ko dah terlambat~

elly said...

Hidup Mei9, Hidup Cup cap

Cik Ina Do do Cheng said...

cik ina ingat zaman dulu je boleh hutang beli barang letrik, sekarang pun ada ye.

solo mum said...

ha..ha..ha.. terbaekkk...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal Tak Solo, jgn kedekut dengan bini-bini...