apa barang

Apa barang

Monday, July 4, 2011

4 JULY USA Gua di Louisiana

Louisiana Usa hari ini biasa -biasa macam 3hari lepas . gua pergi sorang sebab urusan kerja.. kalau urusan peribadi ,gua sudah ajak mei9 dan Cupcap ikut sekali.. maklumlah sayang bini tinggal tinggalkan..

malam tadi agak meriah..ialah sambutan kemerdekaan usa ...senyuman dan keramahan negro amereka ,orangkulit putih -putih, dan sapanyol ala Jlo ..membuatkan gua ,sekejap saja di luar kembali ke hotel telefaon  bini di malaysia..

melihat kemeriahan sambutan kemerdekan negara kapitalis yang mempertahankan hak individu dan mempunyai sistem dua parti dengan pemerentahan tak lama dalam masa lapan tahun gua tersenyum

20 comments:

roeza said...

:)

JIJI YU said...

huk aloh serata dunia dah pakcik ni

kakcik said...

Negara orang takkan sama dengan negara kita :)

Cikli said...

ada mamat pakai baju kuning ke kat sana bro?

cik emymilia said...

hujan emas di negeri orang......

ghost writer said...

hujan emas di negeri orang
hujan batu di negeri sendiri
lebih baik tidak bernegeri.

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

orang kelantan kata KOYA hehe

JARI YANG TERBARAI said...

merdeka!!!

Pyka Rahmat said...

doa jela emas turun betul betul dekat negeri orang.

Waqheh said...

lu dah balik lum? dapatkan 501 big-E kat gua selai...kat malaysia levis dah murtad..

lieynanilaz said...

kalau sayang kat bini...baliklah cepat..hehe..:)

nurniyusoff said...

nak g PARIS !!

NOOR FATIN said...

nak keychain dari sana..errrr

gedek! said...

dapat pegang salji tak?

bes tak...?

tia said...

sayang bini tinggal tinggalkan???
sape cakappp?

gadisBunga said...

aku cinta Malaysia~

|arieza| said...

wahhh tgh ada kt US ke la ni??

ainz said...

Janganlah ditinggalkan..kesian isteri2 kesayangan..hik3..sambut merdeka omputih,ko yek! Bagus2..dpt merase suasane perayaan luar..aku nth bila la..huu

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Triple, kim salam kat Obama. Dia ada 2 anak pompuan!

Dearie Pearls said...

wah, USA tue...