apa barang

Apa barang

Wednesday, July 20, 2011

Gambar tak menipu



masih perlu belajar dan menimba pengalaman

41 comments:

Unknown said...

Kenapa bagi botol kosong?

Pastinya dikaitkan dengan 'Janji kosong dan harapan Rakyat!'

faraherda.razalan said...

mengajar si kecil lebih mudah dr mengajar si tua yg bodoh tak habis tapi berlagak pandai tak hengat....

politik lagi?

Waqheh said...

bagi botol kosong tapi jersi malaysia...makna malaysia main bola mmg lemah lembab bingai bangang... tak gitu?

bujal X said...

cerita pasal harimau malaya kah?

mr.syazwan said...

TERINGAT TIME DULU2

STOP MINUM SUSU DLM BOTOL DARJAH 3

haha

KASIHCIKGU said...

jumpa kembali...

Eye_nee said...

botol kosong = janji kosong = harapan kosong = kosong..kosong...kosong....

Unknown said...

kosong!!
mana boleh.....................

jom...
sila tambah lagi..
hari2 tambah ya, biar penuh..

ina mail said...

ingatkan ko nak up video polis kena serang BERSEH.

ayunda maajis said...

sape ni?????????? introduce la dulu bro..adeh

HEROICzero said...

vuvuzuellaaaaaaa ~!!

ORLANDO AHMAD said...

gua dulu nak msuk tadika baru berenti menetek

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ORLANDO AHMAD
gua sampai sekarangtak berenti menetek

Waqheh said...

menetek ayat tak boleh blahh..cilakak!! gua pun ketageh nak menetek ni

Prince Halilintar said...

hmm..kuatnya die minum..sampai licin botol tu..

Dr K said...

gua akur..memang tim Malaysia masih ditahap budak berhingus minum susu pakai botol ~haha

Fasihah Supian said...

masih kecik lagi, camna nak jd jaguh bola sepak nie??

Anonymous said...

Aslmkm.
Hmmm. Nie Helmy masa dedolo tu ya?
Nostalgia tercetus kembali kerana pengalaman baru ke? ;)

uncle gedek said...

Woit!

Kah kah kah...!

NasQ said...

botol tak nak lepas tu...

Wilayah Sepet Kuku said...

botol kosong masuk angin nanti..haip!..hehe

~Sal Ismail~ said...

tersirat~

imah said...

kena ready dari mula bro.. nanti xterkial-kial ^^

GadisKasutConverse said...

berhenti minum susu botol.dah besar.pakai cwn ok?ngee~

nurmisnan said...

haha... cute
like me plak masa kecik2 dulu..

Cikli said...

gua faham dan sokong. tetapi jangan gunakan dia untuk memenuhi kantung mu

Niena Muhammad said...

takpe.. mana tau dia jadi pemain Malaysia kn...

Waqheh:
Tak baik ckp camtu... kalau awak jadi pemain Malaysia mungkin tak lembab, bingai kot... hehehe, mesti awak terer main bola kn.. :D

kasihibu said...

anak harimau malaya ye?

Aleen Aiden said...

adek,kalau nak jadi pemain bola,botol susu kena letak tepi padang.dah2,g simpan dulu botol tu.

Bidadari Syurga said...

erkkk anak dah besar? huhuhuhuhu... milokan tu? alolololo

Anonymous said...

ni nak jadi wakil malaysia ker ni? :)

[sutera kasih] said...

kdg2 gambar pun menipu huhu

kueh bakar said...

ko pakai lif?nasib baik cobaan..kalo tak dah rentung..

enuf is enuf - ko tak boleh jadik penyiasat...hahaha

ghost said...

yang penting jersey Malaysia tetap disarungkan.

abglan said...

Walaupun gambar tak menipu tapi aku tetap taknak percaya... video pun menipu skang nie cis cis cis!!

Afikah Aziz said...

perghhh jersi mesia huhu

akoo said...

hehe comel~
=)

ainz said...

anak sapa plak nih..

Ayuraza said...

ye...kalo kosong mari kita penuhkan sampai melimpah kat orang lain..ekekek :P apa maksudnya kak..

Qaseh Dalia said...

masih setahun jagung

No Lan said...

oit!!! kembong perut nnt tuh..hihi