apa barang

Apa barang

Sunday, July 31, 2011

Jalan Ke Masjid

Malam ni tentu bukan macam biasa-biasa.Malam ni kalau gatal nak bawak kereta sangap jadinya.
Nak bawak moto ,macam tahun tahun lepas tentu tak buleh
Malam ni kena bawak kereta jugak .Naik moto bertiga ,jika dikampung nampak molek ,
 Bini-Bini  pun mau ikut sama.gua akur saja ..
untuk minggu pertama dan kedua jalan ke masjid dan surau tidak lagi lengang dan sepi seperti selalu

26 comments:

Bidadari Syurga said...

naik moto bertiga? heeeee...

p/s: selamat menjalani ibadat puasa bro... 1st terawih memang ramai

Bidadari Syurga said...

eh 1st? weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

JIJI YU said...

mggu last jalan tu kembali lengang seketika..

hana nabihah said...

hehe..betul2 ! teraweh memang seronok :)

──────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ ░ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ♥
▄▄▄▌▐██▌█ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄​▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
▀❍▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀❍❍▀▀ -----♥♥

senyumSOYA said...

jom uncle!! terawih same2.. bley tengok bini2 uncle..hehehe

Kapten Atok said...

minggu pertama dan kedua je

Muntos said...

aah, mggu pertama & kdua je

ORLANDO AHMAD said...

malam ni gua start bertugas

suk said...

minggu 3 n 4 org sibuk buat kuih.

NOOR FATIN said...

minggu 1 dan 2, masjid dan surau pasti penuh..

NOOR FATIN said...

eh lupa nak ucap, selamat berpuasa. hik hik

CassiaSiamea said...

bertiga naik moto salah di malaysia
tp tidak di kemboja..
hahaha

slamat bertarawih
dan slamat berpuasa..

Isa said...

Selamat beribadah buat lu orang bertiga.

Cikli said...

kurma tahun ni cepat habis la. selamat berpuasa

Prince Halilintar said...

harap2 smpai hujung bulan la jln ke masjid dan surau tidak lagi lengang dan sepi seperti selaluye.
slmt berpuasa =)

gedek! said...

seronoknya bidadari syurga tu dapat first!

Cik Ecah said...

jln kaki jer g masjid ;p

Mommy Fara said...

...maka tgulah hujung bulan nanti utk melihat betapa lengangnya masjid...

INSYA ALLAH...

Saya bukan mendoakan tp menunggu realiti. Selamat berpuasa!

~SaL IjOu~ said...

minggu pertama & kedua yg penuh semangat..mudah2an berterusan hingga ke hujungnya~ ^^

prelovedlinalah said...

samat berpuase.

Sesumpah said...

jangan hujung bulan lengang balik.

Jue AbdRahman said...

hah.. bini2..?? @__@

selamat berpuasa :)

SynicalMind said...

bawak keta baru nampak pailang, parking betul-betul depan gate.

Chuu Muqhlis said...

bini-bini sekalian @___@

lieynanilaz said...

selamat menyambut ramadan pakcik..

ahsfantasy24 said...

salam ramadan..
biaseny minggu pertama
mmg berduyun akn ke masjid ;)