apa barang

Apa barang

Wednesday, September 14, 2011

Orang kita dengan 9/11

gua lepak kedai mamak... blog ni pun gua update pakai w5 mamak..
sebelah gua ada mamat  ala ala tabligh  cerita pasal  9/11 dengan pelbagai teori . cerita kuat kut macam ajak satu kedai mamak  ikut sembang

Tak dapat tidak kita kena terima ,memang orang islam yang melakukan pelangaran bangunan di  USA.. nak teori apa lagi..
cuma kita tidak tahu pelangaran itu di buat adakah mereka yang melakukan sudah mengambil kira pro dan kontra terhadap apa yang berlaku selepas itu

nota:
Setidak-tidaknya barak hussen obama yang bukan islam, telah bersetuju membena sebuah masjid di tapak ground zero  ( sekali lagi obama tidak berugama Islam  )

20 comments:

Wadi AR said...

kann? berbeza kalo di negara sendiri yg sememangnye beragama islam

ORLANDO AHMAD said...

fuhh...

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,

2 big planes went off course undetected? USA spins too many long tales.

xpara87 said...

kerana terlalu yakin dgn berita dari CNN, BBC dan CNBC dan setaraf dgn nya macam juga anda percaya ada nya Santa Claus.....yes you are right \Mr. MOH KEMBARA. 2 big plane went off course undetected....tak kan kot US tak nampak.
Dah 10m tahun kita kena tipu dgn Amerika.

Cikli said...

peristiwa sauk pun gua tak habis pikir lagi nak pikir pasal 9/11 pulak.

Abd Razak said...

Orang dia sendiri mengaku bahawa itu adalah kerja orang dalam...

Mr feckry said...

orang islam yang langgar ke atau kristian murtad yang dikenali yahudi yang menyamar jadi islam yang buat keje masa 9/11

JIJI YU said...

hurm..aktiviti akhir zaman

Bidadari Syurga said...

hurmm... menghormati satu lagi agama yang dahulunya dipulaukan di negaranya... belajar agama baru yang dianggap tetorist pada sebilangan besar mentaliti mereka....

p/s: org tabligh kejenya apa? heeeeeeeee salam pagi yang indah...

msfit said...

dont be blinded bro. we must accept?! over there, many have rejected. reminder: you must back up your claim that muslims are guilty..on judgement day.

cemomoi said...

omputih pon bingai... walopon dah ada dokumentari yang dorang sendiri kaji tentang konspirasi, napa la dunia islam jugak nak ditarahnya...

alien said...

haih la

imah said...

gitu plak.. walau ade yg menyatakan ianya satu konspirasi.. jadi?

Lana~Bulu said...

itu kerja orang yahudi ...
depa control news..
depa cari tiket utk korek emas & emas hitam dan belasah orang Islam di timur tengah..

Hantu Kak Limah said...

9/11 -open house jiran gua...:)

Mommy Fara said...

9/11 tu sbnrnye adalah lawak jenaka! Muahahahah!

mamai said...

kita suka pada teori dari mempraktikannya..

gadisBunga said...

cerita panjang2 pun tak guna selagi asyik berfikir dgn lidah.

kueh bakar said...

ingatkan ada jet pejuang yang tembak berkecai pesawat sebelum laggar wtc..

kueh bakar said...

ingatkan ada jet pejuang yang tembak berkecai pesawat sebelum laggar wtc..