apa barang

Apa barang

Wednesday, October 5, 2011

Cinta kepada yang dicintai

"Awak malam  ini tidur awal ya
kita sudah puas bercinta
kerana pukul 3 pagi
saya akan bangunkan awak
saya akan bentangkan sejadah untuk awak
kerana saya rasa awak telah agak lama tidak menunjukkan  kecintaan kepada Allah."

kata si isteri sambil menutup lampu memperlahankan aircon

28 comments:

Unknown said...

hehe..DIA sentiasa melimphakan rasa cinta terhadap kita

uncle gedek said...

korbankan tidur demi cinta

Cikli said...

gua kagum dalam sangsi.
takut nanti pukul 3 pagi lu bangun merayap ke bilik yang satu lagi.

Unknown said...

SALAM,
TERBAIK ! SAMA2 KITA LAKUKAN SETIAP HARI

ciK LyndaWawa said...

wah.......=]

bujal X said...

baiklah awak.

Mr feckry said...

sayu wa dengar beb

Anonymous said...

sentap betul!

Abd Razak said...

Isteri solehah

Misz-ella said...

bagus isteri awak. Alhamdulillah.

azieazah said...

Jangan terbabas kesiangan yaaaa

aamalinaazman said...

wow!
hehehe
ajakan pnuh makna =]

ina mail said...

dah tidur cepat tak de apa-apa yang berlakulah nampaknya.

Bidadari Syurga said...

:P....

Prince Halilintar said...

jangan terlajak sampai ke tghari pulak..haha

HEROICzero said...

*tertunduk senyum*

Kamal Sanusi said...

Very touching....

eLL said...

saya tersenyum lebar

wifemdnavy said...

Hu hu penting diri sendirik je aku.. sendirik pandai la.. Tak terpikir mengajak teman sebilik..

MOH KEMBARA said...

Salam Brutal Tak Solo,

Mem yg mana amat prihatin hal akhirat awak ni? Tabik spring kat dia!

kueh bakar said...

patut boleh kawin dua!haha.

kalo taknak mengantuk masa solat..pastikan mandi wajib dulu.baru segar.haha.

ewanthology said...

nice

Aku adalah aku said...

cup selalu mengingatkan, bahasa lembut tapi maksud yg mendalam....

Fathin || Bamir said...

simple entry, tapi mendalam makna nye :)

Puteri said...

juruh nyo lah....

hehe..

terBAEK!

Nerzhul said...

bini misali.

ayunda maajis said...

touching la bro..adeh

Muntos said...

susah hendak jumpa orang macamni! :')