apa barang

Apa barang

Friday, December 31, 2010

selamat hari lahir liza 1.1.11



saja post ni gua awalkan dalam beberapa jam selain ..menunjukkan gua perihatan pasal hari penting dalam hidup seorang perempun.. dan jugak kerana kesempatan membuat post..dalam keadaan terdesak..bila ada peluang terjumpa line wireless kat tepi jalan gua ON  notebook ..gua masih hidup dalam keadaan nomad

liza ko dah semakin tua... .. esok kita balun saja kfc sudah yek..?

biodata liza dan pasal liza di sini

nota :... gua tak sempat nak bungkus hadiah tahuni liza... bgi siap tanda harga ok kot

13 comments:

Faaein Himura said...

wah awal2 dah wish..

selamat ulang tahun... =]

liyanaziz said...

kemain wish bday awal2.. hahahah.. happy birthday liza!

bujal X said...

malas nak ckap.kamu typo yang amat.

selamat tahun baru brutal!

Emira Darmia said...

nnt birthday i pown nk adiah gak!!!

Cikgu Jang .. said...

ramei weh hari lahir 1 jan ni yak....temasuk koi sekali...hehehe

HonEyBuNNy said...

wah...happy birthday~~~

luahfikiran said...

SALAM,
SELAMAT TAHUN BARU 2011

miya said...

selamat ulang tahun dan selamat tahun baru.

bro, agak2 tag harga tu bape hengget?

cik emymilia said...

happy birthday liza...

selamat tahun baru 2011 bro...:)

Pena Marhaen said...

selamat tahun buat brutalsolo dan selamat hari jadi buat liza..

sharamli said...

kasi hadiah yang ada tanda harga baru nampak ikhlas..keh3

Citarasa Rinduan said...

wah,,
birthday en zalie pun 1/1/11 lahir jam 11 pagi 33 tahun lps....

masshie mastura said...

epy brfday to her :)