apa barang

Apa barang

Monday, December 20, 2010

Sepetang bersama Dara Kutsumi

  dara ada di sini

tak paham baca yg ni dulu




" Risau betul sekarang ni , dia buat tak kesah je" Nina kelly man ,bercakap sambil mangkuk ABC di biar tidak di usik langsung


" dia bukan nak jaga diri , rumah tak carik lagi ..tido hotel sana sini.. ni pulak nak suruh dia betulkan urat  kaki,macam tu je la... " Mei9 ambik peluang mengata gua depan depan

 "Doa saja la ,buleh kita orang buat ni ...kot kot jumpa awak ni ,dia dengar cakap..dengar nasihat"  CupCap menambah ,tanpa di pinta

" Dara ingat kan ,korang risau pasal apa , ...kira untung apa.. mintak mintak dia tak de la nak mengurat sana sini ..selagi kaki dia tak ok.." minah jepun bercakap sambil sengih sengih

" yang untungnya kalau otak dia tu normal..nak mengatal bukan kira sangat dia  pada kaki " kata Mei9 di sambut gelak 

"aku tak kira ,korang bayar semua makan dan minum ni ..sedap mengutuk orang depan depan.." kata gua, saja sebab tengah pokai...







nota : dara ko memang kawan yang sempoi , aku pinjam duit lagi kat ko... nak buat tambang kapalterbang

43 comments:

Wahidah said...

hurm...kaki mcm mn mn...ade progress yg bgs tak...


aper3 pun tabah k

YanaMIB said...

hek hek..oke la dpt kwn² yg memahami..sporting gitu =)

Pistachio said...

nasib baik lu buat link ke entry lama..

kalau tak, gua ingat entry ni berkisar penjualan Jamu Mak Dara tadi..

manna_salwa said...

sakit2 pun jd jgk an..
get well soon!
:)

Tipah said...

tolong mintak lebih sikit, boleh belanja aku minum starbucks!

::..Dia daYa..:: said...

kalau mengata depan2x tak per jgn belakang

tak best

Is said...

ape kena dgn kaki kau?

aqish said...

bawa blogger lain sekali laa naik kapal terbang. :P

piewahid said...

kim salam kat dara...
pakcik yg dulu masih tak bputus asa!

Biela Sapine said...

kenapa dengan kaki tuu ??
sabar ye

- GC - said...

nk kawan jugak dgn dara.. haha..

Nerzhul said...

laki kalo tak menggatal sikit..mungkin tak normal otaknye. hihi.

NOOR FATIN said...

kurang paham. hehe blur!

ahsfantasy24 said...

taktik bile pokai,
hehheee...

^^,

Rebelle Me said...

semoga cepat sembuh.. (:

J@J@ / Bini The Rock said...

kutuk depan2 lagi sopan dari kutuk belakang2....kann??

cemomoi said...

pokok ceri pokok dedap
makan free memang sedap

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah cerita apakah ini??

Abd Razak said...

Ermmm...perintah dituruti..

beautiful_rose said...

huhuhuh bertuahnya diri di jaga oleh awek2 comey ye tak? =p

elly said...

Aku suka dara...betul gak apa dia kata...itupun dah macam lipas kudung dah ko ni....

EnHEar said...

nak gelak boleh?
hahah..
kaki tak ok...
tapi boleh ja lagi nak ngorat kan..
hihi

Pena Marhaen said...

err...kalau gua nak pinjam duit jugak ,boleh ke??hehe..

mamai said...

tapi lu nak kena tango kaki dulu bro saper dia tu

mR.sYaH said...

nak naik flight gak.. xpernah rasa.. kira skali r.. ahah.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Untunglah badan dapat kawan yang baik cam tu.

i am S!L4H.. said...

sy je ke yg kurg phm cite ni....T__T

Mak Su said...

awaaatt?

zul said...

ilang rs sakit kaki, bila mmber menceria suasana

miya said...

bro meh banje tiket saya meh!

fara said...

btuahnye dpt kwn yg baek mcm dara.
smoga kaki awk cpt sembuh

cik helena said...

kalau tak bace pes tu,.kompom saya nganga..heee

Semarak Api said...

wahh!! org kaye je tdo hotel!

محمد زهراوي said...

wah..wah..wah..

azlin hashim said...

tumpang lalu..... ala wa kecikh jerk... hahaha

Sesumpah said...

sempoi habis


hahaha

IMANSHAH said...

watak2nya teringat ceghita Zombi Kampung Pisang

aleen aiden said...

pinjam kwn2 pon..interest 5% bg kat aku.keh3

Hantu Kak Limah said...

salam hantu..nanti leh tumpang sekaki..

erisya nor said...

moga kaki lekas sembuh ... boleh lari2 dalam ujan :)

Nur Misnan said...

salam brother...
haishhh.. kutuk2 nih
aku tak suka join
tapi suka dengar... hehehehe....

Dinas Aldi said...

apa kena kakinya tu?
kutuks2 kat depan la bagus maa, wpun pedis tapi kita tau. kutukss kat belakang, sedih & pediss lebih lo.

Yui_Wani said...

hohohohohohhhh.....xDDDD mcm2 jer.... =p

Btw, Yui dah anta e-mail... ade tak trime?